Life by You Early Access försenas ytterligare

Robot
Life by You Early Access försenas ytterligare

Livssimulatorn skjuts fram till sommaren.

#Paradox, #life-by-you


Medlem

Helt okej med detta. Spelet behöver putsas för att försäkra en helt okej launch. (EA-launch) Vill inte se spelet misslyckas för att man skynda ut produkten.

Quake-konnässsör

Förr gick man ut med information att spelet release blev försenat, nu går man ut med att early access försenas, om några år så går man ut med att förseningen har blivit försenat med förseningar och att det försenats med några månader.

Medlem
Skrivet av almblad:

Förr gick man ut med information att spelet release blev försenat, nu går man ut med att early access försenas, om några år så går man ut med att förseningen har blivit försenat med förseningar och att det försenats med några månader.

"Vi måste meddela att våran tankekarta blåste bort då en praktikant öppnade ett fönster, så pre-production försenas ett år. Skicka fina tankar och förköp NU"


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skribent
Skrivet av Managor:

"Vi måste meddela att våran tankekarta blåste bort då en praktikant öppnade ett fönster, så pre-production försenas ett år. Skicka fina tankar och förköp NU"

Nya "Hunden åt upp läxan".

Som faktiskt hänt mig på riktigt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nya "Hunden åt upp läxan".

Som faktiskt hänt mig på riktigt.

Hände mig med i gymnasiet!

Våran valp älskade allt med papper, vilket även resulterade i att jag fick gå och köpa ett nytt lösnummer av PC Gamer 😆 Det blev en korg under brevinkastet sen.

Hunden tuggade sönder en läxa, men som tur var så visste läraren att vi hade skaffat en hund, så det var ändå okej.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skribent
Skrivet av Managor:

Hände mig med i gymnasiet!

Våran valp älskade allt med papper, vilket även resulterade i att jag fick gå och köpa ett nytt lösnummer av PC Gamer 😆 Det blev en korg under brevinkastet sen.

Hunden tuggade sönder en läxa, men som tur var så visste läraren att vi hade skaffat en hund, så det var ändå okej.

Samma här, vi hade skaffat en labradorvalp som tuggade på allt.

och ursäkten blir ju så absurd att den bara måste vara sann.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Aaaattans!
Min sambo som är ett Sims-fan fyller år den 6'e mars.. så jag tänkte ge henne denna färsiginstallerad och klar lagom till födelsedagen.
Så jag har gått och teasat och hypat hennes present i ett par veckor nu så hon håller på att bli galen. Perfekt tänkte jag.. så skjuter de upp det

Jaja.. hellre att det blir en bättre lansering än att det riskerar massiv kritik och flopp om de släpper det i för ofärdigt och buggigt skick.

Medlem

Spelet verkar lovande. Om Tectonic och Paradox gör det rätt kan det bli populärt, finns sannolikt utrymme för bra simsliknande spel.

1
Skriv svar