Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Razken:

Eyy! Du har många goda timmar framför dig ifall du hovar in R4R.
Snuskigt välgjort spel, har nog närmare 120+h i det.
Mercenaries läget är extremt beroende framkallande. Kör du på PC så finns det fina moddar att använda också.

Ontopic:
Skulle gå en sväng till köket för att dricka så råkar man titta ut... och får se en 475e vinter som ligger utanför. Får bannemej lust att spy.

Köpte aldrig spelet, valde att hålla i pengarna ett tag till och jag var ändå sugen på en ny runda i Bloodborne. Vilket fick mig sugen på en nu runda i Sekiro. Och tanken på det fick mig sugen på Dark Souls 3.....

Så det blir att knarka From ett tag och hoppas på att R4R hamnar på rea under tiden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ska spela lite mer No Rest for the Wicked strax.
Det grep tag i mig mer än många andra spel gjort på senaste tiden och har varit en fröjd att spela än så länge.

Medlem

Ja just nu så sitter jag här och svarar på trådar. Vilken fråga ens?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Varvar ner med Bigbang Theory efter en hätsk dag där jag testat ett 20 tal mods till min Project Zomboid server, många av dem funkar endast i Singleplayer och det står nästan aldrig om en mod funkar i MP eller ej.

Medlem

Läser om Bloodborne. Tydligen så tog Miyazaki inspiration från bland annat The Call of Cthulu och Brotherhood of the Wolf.

Googlade Brotherhood of the Wolf och det första jag ser är följande bild:

Så sjukt. Det är ju exakt så det ser ut i BB. Kunde varit en poster för Bloodborne: The Movie.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av alias:

Ja just nu så sitter jag här och svarar på trådar. Vilken fråga ens?

Du ska ha stort tack!

Fick igång The Division 2 igår och har haft riktigt kul i några timmar. Ser verkligen framemot att köra igenom det igen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Du ska ha stort tack!

Fick igång The Division 2 igår och har haft riktigt kul i några timmar. Ser verkligen framemot att köra igenom det igen.

Fan vad kul! Adda mig om du vill teama up! retro1236 (är på PC)


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Ibland har man turen på sin sida 😁

Är återigen på kemoterapi....

Medlem

Är i mild chock.
Lånade ut Shadows of the Empire (N64) till en klasskamrats lillebror 1999. Tappade kontakt med personen när han skulle ta sabbatsår eller liknande och, var väl kanske inte vidare brydd i att få tillbaka spelet då.

Köpte ett begagnat exemplar med kartong som jag hämtade ut för cirka två timmar sedan.
Det är mitt gamla spel, haha. Säljaren svarade för en halvtimme sedan, samma lillebror som lånat det av mig! Liten värld ibland.

Skriv svar