Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Children of the Sun

Robot
Children of the Sun

Pang-pang och pussel blandas i punkigt, Hotline Miami-doftande Children of the Sun.

#children-of-the-sun


FM-guru
F.d. Sisyr

Det här låter ju riktigt intressant. Och fan vilket flyt det var i texten!

Medlem

Underbar, lättläst recension! Tackar för detta!

Detta var en titeln jag visste inget om. Lägger på wish-list så får vi se lite längre fram (listan är full just nu; ingen tid 😭😭)

Trevlig läsning!

Skribent
Skrivet av Mikael Berg:

Det här låter ju riktigt intressant. Och fan vilket flyt det var i texten!

Skrivet av Weeks_death:

Underbar, lättläst recension! Tackar för detta!

Detta var en titeln jag visste inget om. Lägger på wish-list så får vi se lite längre fram (listan är full just nu; ingen tid 😭😭)

Trevlig läsning!

Tackar så mycket för de fina orden! Detta blev faktiskt en överraskning för mig själv också. Lite kort, men å andra sidan saluförs det till ett rätt överkomligt pris

Medlem

Jag trodde jag hade koll, men det här hade jag ju missat helt. Blir ett köp!

Skribent

Det lilla jag hunnit testa gillar jag skarpt. Gillar vibben i spelen.

Medlem

Sett rätt så mycket utav spelet, ser helt klart intressant ut. Bra recension också, man får ut det man vill


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

testade en snabbis, art-stylen är för min smak en flopp, och gillade inte att jag bara kunde röra mig på räls, kanske ändras senare men vart en refund för min del. har för mycket annat att göra/spela.

Skribent
Skrivet av LancelotSwe:

Sett rätt så mycket utav spelet, ser helt klart intressant ut. Bra recension också, man får ut det man vill

Kul att du uppskattade texten, tack för att du läser!

Skrivet av Piigge:

testade en snabbis, art-stylen är för min smak en flopp, och gillade inte att jag bara kunde röra mig på räls, kanske ändras senare men vart en refund för min del. har för mycket annat att göra/spela.

Smaken är som baken, förstår att inte alla gillar vibben i spelet Förstår att det känns begränsande, men jag tror nästan att spelet hade blivit svårare då. Nu finns det ändå en "lösning" planterad av utvecklaren, du kan klara pusslet från den givna utgångspunkten. Om jag hade fått röra mig fritt skulle jag nog ställa mig på något ställe som jag trodde var bättre, men egentligen gör det omöjligt att pricka samtliga fiender. Fint att man kan göra refunds!

Medlem

Det jag har sett av det är typ bulletstroms styra kula mekanik med high score arkad känsla

Medlem

Det ser ut att vara ett mörkt spel. Bokstavligt talat mörkt, alltså. Visserligen har mina ögon passerat 50-strecket tillsammans med resten av mig, men bilderna i recensionen går knappt att urskilja.

Skribent
Skrivet av Piddelito:

Det ser ut att vara ett mörkt spel. Bokstavligt talat mörkt, alltså. Visserligen har mina ögon passerat 50-strecket tillsammans med resten av mig, men bilderna i recensionen går knappt att urskilja.

Mörkt är det och den grafiska designen kan göra det lite svårt att urskilja saker i omgivningen, men å andra sidan lyser måltavlorna riktigt ordentligt så det är aldrig något tvivel om vad man bör rikta in sig på.

1
Skriv svar