Det fick mig att tappa suget på spelet.

Medlem
Det fick mig att tappa suget på spelet.

Jag har spelat Drakengard 3 i kanske 20 timmar, egentligen ett väldigt dåligt optimerat spel, låg fps, det känns som man styr en stridsvagn och snyggt är det inte heller, PS2 spel med högre upplösning.

Jag har tagit mig väldigt långt, kanske sista uppdraget? Och nu står det att jag måste hitta och köpa alla vapen i spelet för att få fortsätta, och jag har 50% nu.

Extremt dumt och onödigt, ska jag behöva spela om massor av banor och leta kistor med vapen för att spela ett uppdrag. Sjukt dålig designat.

Det var likadant med Rayman på Jaguaren, man kan inte möta sista bossen förän man har räddat alla Electoons.

Är det något som har totalt dödat din lust att fortsätta något spel du spenderat många timmar i?

A Link to the past spelade jag ganska flitigt för 2 år sedan, men sen har jag inte orkat fortsätta, det finns inget sug.

Saga Frontier 2. Svinsnyggt spel då det begav sig, men ack så lätt att softlocka sig själv om man inte vet precis vad man gör.

Medlem

Allt för många


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Enda jag kommer på är väl Final Fantasy 6, kört om spelet 3 gånger och slutar spela på samma ställe varje gång.

Det är när man ska gå till slutbossen och man ska dela upp sina gubbar i 3 st grupper som tar olika vägar till slutbossen, alltid 1 grupp som är stark som fan då man kört mer med 3 gubbar. De andra 2 grupperna är klena och klarar sig inte lika bra. Jag orkar inte gå och levla upp dem för det skulle ta hur lång tid som helst så slutar spela istället^^

1
Skriv svar