Plants vs Zombies 3 har växt färdigt i smyg

Robot
Plants vs Zombies 3 har växt färdigt i smyg

Smyglansering av plantor mot odöda.

#Ios, #android, #mobilt


Medlem

Tur man inte bor i Svedala!

Barnen brukade spela spelen när de var yngre, fanns väl också ett mer riktigt 3d-spel där man inte hade samma mobilkänsla som i andra versioner. Annars är det väl samma mjölkning som är standard bland dessa spelen som gäller?

Medlem

Svedala... region-z låst alltså.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Första spelet var alldeles fantastiskt bra. 2an var fullständigt skräp och jag gissar på att 3an kommer vara lika dålig.

Medlem

Jag spelar fortfarande Plants vs Zombies: Heroes flera gånger varje dag på mobilen och har så gjort i flera år.

I det spelet väljer man att spela som Plant eller Zombie och möter en annan person på nätet. Har visat sig vara grovt beroendeframkallande. Delvis för att spelet är gratis och utan reklam. Man kan betala för att låsa upp saker (kort) fortare men själv har jag inte betalat ett öre och låst upp varenda kort för flera år sedan. Skulle EA bestämma sig för att släppa nya kort kommer jag kunna betala dem 100 ggr om med spelet inhouse valuta också.

Medlem

Stackars Svedala, spelen når sällan dit


signatur

Tack för visat intresse!

Skribent
Skrivet av Jinxad:

Tur man inte bor i Svedala!

Barnen brukade spela spelen när de var yngre, fanns väl också ett mer riktigt 3d-spel där man inte hade samma mobilkänsla som i andra versioner. Annars är det väl samma mjölkning som är standard bland dessa spelen som gäller?

Skrivet av Hipshot:

Svedala... region-z låst alltså.

Skrivet av cbird:

Stackars Svedala, spelen når sällan dit

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gamla_Svedala#:~:text=Gamla%2....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Första spelet var alldeles fantastiskt bra. 2an var fullständigt skräp och jag gissar på att 3an kommer vara lika dålig.

Spelade ettan mycket på 360 aldrig kört tvåan men blev lite sugen på trean när jag såg detta vad var dåligt med tvåan? Pay to win eller var det tråkig gameplay?

Medlem

Så länge de håller sig till sin nuvarande modell så kommer det aldrig bli lika bra som ettan. Mikrotransaktioner förstörde ett helt underbart spel.

Medlem

Ja, första spelet var det perfekta mobilspelet, lite strategiskt och kul. 2a spelet sög då det blev f2p, detta ser ut att gå åt samma håll. Troligtvis sämre då det ser ut att även ha "bygg ett settlement" inslag likt alla andra värdelösa f2p mobilspel.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Spelade ettan mycket på 360 aldrig kört tvåan men blev lite sugen på trean när jag såg detta vad var dåligt med tvåan? Pay to win eller var det tråkig gameplay?

Man kommer till en gräns när det blir för mycket grind för att det ska bli roligt att fortsätta utan att betala.

Medlem

Vilken tillfällighet. Spelade om första spelet förra helgen.

Gnällkuk

Garden Warfare tycker jag var underskattat, riktigt kul fps.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Första spelet var fullständigt fantastiskt och tvåan var helt ok. Jag har dock exakt noll sug på att spela trean.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Garden Warfare tycker jag var underskattat, riktigt kul fps.

Sjukt skoj.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Första spelet var alldeles fantastiskt bra. 2an var fullständigt skräp och jag gissar på att 3an kommer vara lika dålig.

Håller helt med.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Första spelet var alldeles fantastiskt bra. 2an var fullständigt skräp och jag gissar på att 3an kommer vara lika dålig.

Varför är tvåan dålig?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

ELF
Medlem

Har aldrig känt något sug efter td varianterna av PvsZ, men Garden Warfare var ganska skoj.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför är tvåan dålig?

Tvåan saknade själ och hjärta vilket syntes i den hänsynslösa girigheten i form av mikrotransaktioner.

Det gick från ett roligt spel till en girig pengamaskin.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Tvåan saknade själ och hjärta vilket syntes i den hänsynslösa girigheten i form av mikrotransaktioner.

Det gick från ett roligt spel till en girig pengamaskin.

Håller helt med! Ettan är ett av dom få spel jag spelat på flera plattformar i olika omgångar. Tvåan? Tror jag spelade det i ca 2h innan jag lag ner det…

Medlem

Plants & Zombies vs Your Credit Card?

Medlem

Ettan var väldigt bra. Men sen när det blev free to play så sjönk nivån kraftigt tycker jag. Så jag är inte längre intresserad av serien. Vilket är jätte bra för det finns alldeles för många bra spel.

Medlem

Har spelat massor av Garden warfare 2 med ungarna. Så hade varit mer hypad av ett nytt GW.

Skrivet av Hipshot:

Varför är tvåan dålig?

Pay to play .allt kostade pengar


signatur

New life, New hope

KoP
Medlem

Tror jag testade första spelet för länge sedan, men förstod inte alls tjusningen med det. 🤔 Efter en 15 min. fick det vara nog. 😂

Medlem

Det första spelet var riktigt bra då det var ett färdigt och helt spel.
Tvåan var en mikrotransaktionsmardröm som även fans av serien inte vill ta i med tång ens.
Trean verkar gå samma öde. Jag vägrar ens testa det.

1
Skriv svar