Helldivers 2 vill "inte bli till Fortnite", men är öppna för gästspel

Robot
Helldivers 2 vill "inte bli till Fortnite", men är öppna för gästspel

Även om jag skulle uppskatta diverse eldkraft från andra sci-fi filmer/spel (tex vore det en fröjd att skjuta stalkers med en M56 eller M41A så tror jag de gör rätt. De har ju skapat ett eget universum och det skall man vara rädd om.
Dock så skulle jag inte ha något emot rustningar/vapen och lite flört med Starship Troopers.


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Releasehästryttare

DRG vapen i HD2 och tvärt om!

Medlem

Skönt att höra, varit rädd för att de ska komma springandes regnbågar och "tokiga" isbjörnar som skjuter hjärtan bredvid en.
Alternativt stekpannor eller radiobilar som skins med möjlighet att välja fritt bland olika röster från Disneyfilmer.

Vore verkligen ett lyft... *sarkasm*

Medlem

Jag vill kriga mot Helghast


signatur

"There will be another time"

Medlem

-Jag tyckte spelet var skoj till en början, men blev snabbt repetativt och ganska innehålls löst.

Skribent

Tanken på att få röja runt med ett gäng Space Marines från 40k eller några Spartans från Halo... Sistnämnda blir väl svårt på grund av relationen med Sony, men att få kriga med ett par Adeptus Astartes är kanske inte helt omöjligt?

Medlem

Att slåss mot Helghast (Killzone) eller Chimera (Resistance) vore väl ganska logiskt och enkelt att fixa.

Skrivet av Ducci:

-Jag tyckte spelet var skoj till en början, men blev snabbt repetativt och ganska innehålls löst.

Spelade du ensam? Då förstår jag att det blir tråkigt fort. Dock har det uppdaterats en del och görs så ganska ofta (nya vapen/warbonds/strategems osv)
Och nu ryktas det ju om att Illuminate ska komma också (en nygammal ras)


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Allting måste inte kopplas ihop med allt. Istället för att leasa karaktärer så kan de skapa egna. Dumpa inte bara Starship Troopers-karaktärer i HD2 utan anlita skådisarna men gör nya karaktärer.

Medlem
Skrivet av General_Omoral:

Spelade du ensam? Då förstår jag att det blir tråkigt fort. Dock har det uppdaterats en del och görs så ganska ofta (nya vapen/warbonds/strategems osv)
Och nu ryktas det ju om att Illuminate ska komma också (en nygammal ras)

Har inte testat solo men tror inte det är roligare

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Tanken på att få röja runt med ett gäng Space Marines från 40k eller några Spartans från Halo... Sistnämnda blir väl svårt på grund av relationen med Sony, men att få kriga med ett par Adeptus Astartes är kanske inte helt omöjligt?

Visuellt coolt. Men endast EN space marine hade bara krossat allt motstånd. De får helldivers att framstå som lite löjliga.


signatur

I drank what?

Medlem

Med tanke på att "motsvarande" 40K lir är på väg så lär dom inte vilja köra sidospår - iofs kan det vara marketing. Fan vet.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Med tanke på att "motsvarande" 40K lir är på väg så lär dom inte vilja köra sidospår - iofs kan det vara marketing. Fan vet.

vilket då?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skrivet av WarpGuN:

vilket då?

Space Marines 2 kan jag tänka mig.


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Arrowhead kan vara det bästa jag sett i en PR-kontext.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

vilket då?

Tänker på Space Marine 2


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Roligt att PCG-tveskägg är involverad med en sådan monsterframgång.

Medlem
Skrivet av Ducci:

-Jag tyckte spelet var skoj till en början, men blev snabbt repetativt och ganska innehålls löst.

Varje vecka nästan så kommer det nya saker (känns det som). Och spelar man inte relativt ofta så kommer det att ta tid att låsa upp allt. Och allt går att låsa upp gratis. Det känns som om inte ens halva spelet är släppt en på ett bra sätt.

1
Skriv svar