Hetaste spelsläppen i maj -24

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Släpps till Switch i maj.

Jaha...

Medlem

Inte mycket till konkurrens för Hellblade 2 om man frågar mig.

Medlem

För mig var Hellblade rätt självklar. Gillar utvecklaren och första spelet även fast att där fanns saker att förbättra. Sen rent grafiskt så verkar det ju det ju kunna bli det första "riktiga" nextgen-spelet (Tragiskt att behöva skriva det snart fyra år in i generationen).

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Är det någon som vet om Paper Mario: The Thousand-Year Door kommer vara en riktig remaster/remake eller bara att Nintendo släpper det igen utan att göra så värst mycket alls?

Ingen som någonsin påstått att Paper Mario är en remake. Det är en riktig remaster. Om du vill ha jämförelser finns Youtube.

Medlem

Avstår röst även jag.

System Shock remake har jag ju nyss spelat ut så tyckte först det är märkligt att det fanns som röstningsalternativ men kom då på att det är först nu det kommer på konsolerna.

Jag har inte spelat Ghost of Tsushima och lägger till det i önskelistan. Dyrt pris vid release så kan nog avvakta något år.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Lite tråkigt att man bara kan rösta på en annars hade jag rösta för nine sols,Ghost of Tusushima,Loreli and the the laser eyes,känner inte nåt speciellt om Hell blade 2 mer än att det bandet som gör musiken hade coola dräkter. Animal well ser ju mystiskt ut. Paper Mario kanske man köper fast sitter inte mycket med switchen själv.

Min röst landade på remaken av System Shock, jag var på tok för ung när originalet släpptes men jag har varit sugen på det i många många år nu så det ska bli skoj att äntligen få lira det på Xbox.

Utöver det så ser jag fram emot Xbox-versionen av Neptunia: Sisters Vs. Sisters som släpps denna månad.

Annars så är det en ganska ointressant månad.

Medlem

Hellblade 2, helt klart -även fast föregångaren inte helt föll mig i smaken. Hoppas att storyn griper tag denna gång och faktiskt ger oss en visuell eskapad fyllt av spännande gameplay-segment och intrikata pussel.

Gen
Medlem

Avstår röst då jag inte vågar spela Hellblade.

Medlem

Gestalt: Steam & Cinder

12
Skriv svar