Metal: Hellsinger VR släpps i år

Robot
Metal: Hellsinger VR släpps i år

En growlande Beat Saber-kusin med blod på händerna?

#metal-hellsinger-vr, #nyhetstips


Medlem

Orginalet var bra, helt klart.
Älskade låtarna där Stanne sjöng.

Apropå MIkael Stanne, Dark Tranquillity har kommit med en ny singel såg jag just

Medlem

Jag har spelat PC Versionen med VR mod men en dedikerad VR version ör att föredra. Det var väldigt tungdrivet i VR. Speciellt när man skulle koncentrera sig på att hålla rytmen.
VR moddar kräver så mycket mer av hårdvaran 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det var ett rätt kul spel.

Medlem

Sweet! Jag testade standard demo versionen och det var kul, svårare än vad jag hade räknat med. Jag var tvungen att nicka med huvudet för att hålla tempot bättre. Men kan man dansa med hagelbössorna i VR så blir det nog enklare 💃🏻

Medlem

Ett fantastiskt koncept som på konsol av någon outgrundlig anledning förstörts av oförmågan att leverera ett ordentligt 120FPS performance mode. Det är ju ett rytm-baserat spel, då är input latency allt.

På en bra PC funkar det bra såklart.

Förhoppningsvis blir de tvungna att äntligen ta klivet då VR i <=60FPS är sämst

Medlem
Skrivet av fzusr:

Ett fantastiskt koncept som på konsol av någon outgrundlig anledning förstörts av oförmågan att leverera ett ordentligt 120FPS performance mode. Det är ju ett rytm-baserat spel, då är input latency allt.

På en bra PC funkar det bra såklart.

Förhoppningsvis blir de tvungna att äntligen ta klivet då VR i <=60FPS är sämst

Oj satan vad åksjuk man kommer bli om de inte löser det.

Spelet ser redan rätt så påfrestande ut för en VR titel som det är, utan 120 FPS ser jag bara puke-city framför mig.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar