Half-Life 2-inspirerade Industria ska få en uppföljare

Robot
Half-Life 2-inspirerade Industria ska få en uppföljare

Parallela dimensioner, fysikpussel och en kampanj utan utfyllnad.

#Bleakmill, #Industria-2


Medlem

Ser lovade ut!

Medlem

Såg framemot Industria ett bra tag men var sedan lite besviken när jag köpte det. Det var väldigt rough om man säger så. Hoppas detta kan bli bättre!

Medlem
Medlem
Skrivet av baxtex:

Såg framemot Industria ett bra tag men var sedan lite besviken när jag köpte det. Det var väldigt rough om man säger så. Hoppas detta kan bli bättre!

Jag håller med dig om att det lämnade en del att önska rent tekniskt men jag gillade atmosfären och insåg hur mycket jag saknar klassiskt linjära fps utan konstant gaggande NPCs (ja jag vet, det finns gott om boomer shooters men det är inte riktigt det jag menar utan mer typ Half-Life och liknande).
Extra kul att Industria 2 dessutom kommer till GOG!

Medlem

Skulle passa perfekt för VR.
Såg däremot att första spelet är gjort i UE så då borde detta också gå att köra i UEVR injector.
Bara det att det blir så prestandakrävande 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det första Industria kraftigt nedsatt på Steam just nu. $6 istället för $20.

Medlem
Skrivet av fooobar:

Det första Industria kraftigt nedsatt på Steam just nu. $6 istället för $20.

Samma på GOG.

Medlem

Har testat spelet nu några timmar och varnar: Köp det inte!

Det är buggigt men främst instabilt. Det kraschar och värsta av allt, det förstör sina sparfiler. Ibland hänger sig spelet när de laddas och ibland kraschar det totalt. Det finns inget sätt runt det. Med bara tre sparfiler och glest med sparpunkter är det extra allvarligt med. Tids nog kraschade det just efter en cutscene och jag kunde inte fortsätta spelet. Det är helt enkelt inte värt att spela det.

Om det här är hur de lämnar spel och går vidare kommer jag inte ens fundera på någon uppföljare.

1
Skriv svar