Far Cry 7-spekulationer: bomber, krabbor och Cillian Murphy... ish

Robot
Far Cry 7-spekulationer: bomber, krabbor och Cillian Murphy... ish
Medlem

Cillian Murphy kommer *Tyvärr* inte att medverka i Far Cry 7, annars hadde det varit nice om ryktet stämde. Längtar till FC7 dock. Jag älskar Far Cry serien.
https://www.thegamer.com/cillian-murphy-isnt-in-far-cry-7/


signatur

PEACE✌️

Medlem

Tråkigt om spelet blir så att man måste känna stress för att saker ska klaras av på tid. Jag älskar Far Cry-serien, och mycket tack vare att jag gillar strosa runt i världen och göra lite andra saker, side quests, lite fiske, skjuta lite tankbilar, osv.

Medlem
Skrivet av Bulberfoot:

Tråkigt om spelet blir så att man måste känna stress för att saker ska klaras av på tid. Jag älskar Far Cry-serien, och mycket tack vare att jag gillar strosa runt i världen och göra lite andra saker, side quests, lite fiske, skjuta lite tankbilar, osv.

Jag tror man bhver inte rädda familjen & går säkert göra massa andra saker i spelet även efter du har räddat eller inte familjen. Tror det är inget tvång att rädda familjen. Sen gissar jag även att Rädda familjen uppdraget går starta när man vill dvs då startar tiden.


signatur

PEACE✌️

Medlem

Bara min åsikt men jag har inget till övers för ett spel som har en konstant tidspress pä spelaren. (om det visar sig stämma för Far Cry 7)

Medlem
Skrivet av Raid25:

Bara min åsikt men jag har inget till övers för ett spel som har en konstant tidspress pä spelaren. (om det visar sig stämma för Far Cry 7)

Läs ovan vad jag skrev. Tror inte det är tvång osv


signatur

PEACE✌️

Skrivet av Geijmer:

Jag tror man bhver inte rädda familjen & går säkert göra massa andra saker i spelet även efter du har räddat eller inte familjen. Tror det är inget tvång att rädda familjen. Sen gissar jag även att Rädda familjen uppdraget går starta när man vill dvs då startar tiden.

Varje familjemedlem är ett DLC, så när du köper det startar tiden att ticka. Klarar du det inom tiden är det permanent upplåst, annars får du köpa igen och börja om.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Geijmer:

Jag tror man bhver inte rädda familjen & går säkert göra massa andra saker i spelet även efter du har räddat eller inte familjen. Tror det är inget tvång att rädda familjen. Sen gissar jag även att Rädda familjen uppdraget går starta när man vill dvs då startar tiden.

Så är det nog, låter vettigt

Medlem

Efter FC3 gick det bara utför tyvärr (med undantag för 5:an som var helt ok), 6:an var en av sämre om inte det sämsta spelet i serien.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Efter FC3 gick det bara utför tyvärr (med undantag för 5:an som var helt ok), 6:an var en av sämre om inte det sämsta spelet i serien.

Jag kom aldrig in i 4:an, men jag tycker både Far Cry 5 och Far Cry 6 är bättre spel än 3:an. Jag var aldrig superförtjust i tornen och de har man ju i stort gjort sig av med. Jag började lira Far Cry 6 denna månaden och har haft riktigt kul hittills, och då har jag kanske spenderat 10-20 timmar utan att utforska mer än kanske 1/5 av kartan. Storyn flyter på bättre än i både 3:an och 5:an och det nya klädesplaggystemet och vapnen känns riktigt bra. Jag har läst att vissa störde sig på workbenches men jag tycker bara det gör det mindre förvirrande när jag är ute och utforskar världen.

En sak jag funderar på med krabban är om spelet äger rum i Japan... hade också kunnat vara väldigt coolt med tidsbegränsat om de gör det rätt. Finns det stort omspelningsvärde kommer jag nog att skaffa det. Att steget är så stort från seriens rötter vet jag inte riktigt hur jag ställer mig till dock, sett till själva tidsbegränsningen då.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar