The Wolf Among Us 2 får – äntligen! – nya bilder

Robot
The Wolf Among Us 2 får – äntligen! – nya bilder
Medlem

Spelade första way back och gillade det verkligen så är pepp på denna!

Medlem

Lite less på allt som Telltale slängt ut sig. Visst dom var okey att spela när det var nytt och när inget annat finns för tillfället. Just nu är inget sånt tillfälle, och jag vet inte om det bara är jag men jag har ingen relation med WAU innan första spelet... Spelade igenom det och det var väl okey, säkert bättre om man hade koll på det innan. Men nä inte idag. Inte med samma upplägg som innan...

Medlem

Personligen tycker jag att Wolf Among us tillsammans med det första Walking Dead är det bästa Telltale gjort.
Har längtat efter en uppföljare så jag är riktigt sugen på det här. Hoppas att det håller

Medlem

Helt galet att jag spelade genom ettan på mindre än tio timmar för snart tio år sedan, och det gjorde ett så stort intryck på mig att jag sitter här och är tokhypad för uppföljaren. Ge mig nu!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Galen timing, då jag för en vecka sedan spelade ut ettan igen efter mer än 10 år sen. Minns fortfarande spänningen då att vänta till varje ny episod släpptes..

Nu, med allt färskt i minnet blev jag dunder-hype!

Håller med föregående talare om att detta (tillsammans med första Walking Dead) är det bästa de gjort. Tätt efter följer Tales of the Borderlands 😛

Releasehästryttare
Skrivet av Gertzy:

Spelade första way back och gillade det verkligen så är pepp på denna!

Skrivet av ZakAntreaz:

Personligen tycker jag att Wolf Among us tillsammans med det första Walking Dead är det bästa Telltale gjort.
Har längtat efter en uppföljare så jag är riktigt sugen på det här. Hoppas att det håller

Skrivet av Pjotor:

Helt galet att jag spelade genom ettan på mindre än tio timmar för snart tio år sedan, och det gjorde ett så stort intryck på mig att jag sitter här och är tokhypad för uppföljaren. Ge mig nu!

Skrivet av MLundin:

Galen timing, då jag för en vecka sedan spelade ut ettan igen efter mer än 10 år sen. Minns fortfarande spänningen då att vänta till varje ny episod släpptes..

Nu, med allt färskt i minnet blev jag dunder-hype!

Håller med föregående talare om att detta (tillsammans med första Walking Dead) är det bästa de gjort. Tätt efter följer Tales of the Borderlands 😛

Ett varningens finger är ju att det är samma människor som gjorde senaste New Tales from the Borderlands!

https://store.steampowered.com/app/1454970/New_Tales_from_the...

Medlem
Skrivet av Devan:

Ett varningens finger är ju att det är samma människor som gjorde senaste New Tales from the Borderlands!

https://store.steampowered.com/app/1454970/New_Tales_from_the...

Vad jag ser är det inte samma människor eller studio(tack och lov).

The Wolf Among Us 2 görs av Telltale Games och AdHoc Studio.
Manus står Pierre Shorette för, som skrev The Wolf Among Us, Batman: The Telltale Series och Tales from the Borderlands. Dom verkar även fått in samma game directors som TWAU 1.

New Tales from the Borderlands gjordes av Gearbox Software, som även hade andra manusförfattare Lin Joyce, Doug Lieblich, Anthony Burch, Amanda Schuckman.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Vad jag ser är det inte samma människor eller studio(tack och lov).

The Wolf Among Us 2 görs av Telltale Games och AdHoc Studio.
Manus står Pierre Shorette för, som skrev The Wolf Among Us, Batman: The Telltale Series och Tales from the Borderlands. Dom verkar även fått in samma game directors som TWAU 1.

New Tales from the Borderlands gjordes av Gearbox Software, som även hade andra manusförfattare Lin Joyce, Doug Lieblich, Anthony Burch, Amanda Schuckman.

Har inte spelat New Tales... men b.la. Telltales Batman och Walking Dead och har gillat dem väldigt mycket! Så tror andra säsongen av denna också blir kanon!

Releasehästryttare
Skrivet av Fezk:

Vad jag ser är det inte samma människor eller studio(tack och lov).

The Wolf Among Us 2 görs av Telltale Games och AdHoc Studio.
Manus står Pierre Shorette för, som skrev The Wolf Among Us, Batman: The Telltale Series och Tales from the Borderlands. Dom verkar även fått in samma game directors som TWAU 1.

New Tales from the Borderlands gjordes av Gearbox Software, som även hade andra manusförfattare Lin Joyce, Doug Lieblich, Anthony Burch, Amanda Schuckman.

Åfan! Det kanske blir bra då!

1
Skriv svar