Releasehästryttare
Favo snacks

Vilket är ert favorit snacks?

KoP
Medlem

Wasabinötter.

Medlem
Medlem

Jag ser inte godis som en form av snacks, but that's just me.

Favoriten just nu är: Hot rice crackers

Redaktör
Ponny

Då jag är fyrkantig är det chips som gäller på fredagar. Chili cream cheese (OLW) är en ny favorit, tillsammans med sweet chili-dipp. Bra hetta!

Sen är jag svag för de saltiga Kina-puffarna (blå påse) parat med Mango Loco. Mitt knep för en bra kväll!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Väldigt lite snacks för min del, vare sig det är chips, godis eller andra saker pga magproblem. Uppskattar dock en schysst charkbricka och allra helst ölkorv eller liknande.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Devan:

Vilket är ert favorit snacks?

Mörk choklad 70/85/95
Annars jordnötter
Bäst är... båda i combo.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag äter allt förutom chips (finns det dipp gpr det ner)
Gillar mest Nötter, ostbågar och liknande, jordnötsringar mm.
Men i det stora hela äter jag allt skit


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gelégodis av olika slag. Vill inte att mina händer ska bli flottiga.

Älskade Bassett's Winegums över allt annat, tills dom bytte recept 2015. Sedan dess har jag undvikit dom totalt. Det blir Skåne Konfektyrers English Winegums istället, eller ibland ICAs egna när man känner sig mindre kräsen.

Medlem

Några schyssta hårdostar och ett trevligt rödvin. Där har vi något!
Men det är mer typ ”lyxsnacks” än något man tar lite oftare på helgen. Men det är trots allt favoriten, det man ser framemot.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Gelégodis av olika slag. Vill inte att mina händer ska bli flottiga.

Älskade Bassett's Winegums över allt annat, tills dom bytte recept 2015. Sedan dess har jag undvikit dom totalt. Det blir Skåne Konfektyrers English Winegums istället, eller ibland ICAs egna när man känner sig mindre kräsen.

Bassetts kan brinna för vad de gjorde!
Från det överlägset bästa vingummit till det sämsta.

Annars en påse Bridgeblandning för min del!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Punchrulle(damsugare) + Dr Pepper är en trevlig kombination.

Medlem
Releasehästryttare

Chips är överlägset än så länge!

Medlem

Efter att ha spenderat en hel del tid i USA så kom jag fram till att (förutom lösgodis) så är den bästa snacken ostbågar. Ni kanske ni undrar varför det har med saken att göra, det har det inte ville bara skryta


signatur

^Katten, idle extreme.

Farornas Konung

Salta pinnar så klart.

1
Skriv svar