Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Josef Fares nästa spel röjs i år

Robot
Josef Fares nästa spel röjs i år
Releasehästryttare

@Fares

Medlem

Har spelat igenom både A Way Out och It takes two och båda var fantastiska spel. Hade varit intressant att se vad han hade kunnat göra ifall han släpper ett storyinriktat single-player spel

Medlem

Ska bli riktigt spännande att se vad han jobbar på för grymt spel den här gången.

Medlem

Sjukt ospännande att se hur lång tid Hazelight orkar stå emot EA:s korruption.

Medlem

Är så glatt överraskad och imponerad över Josefs talang inom spel.

Medlem

30 miljoner var ju ändå en blygsam siffra, hoppas han skippar co-op denna gång.

Medlem

Kanske en VR satsning på G? Vågar han det?

Redaktör
Ponny

Notera: den där Breakit-artikeln var tydligen gammal. Google lurade mig, men klantigt likväl. Sorry! (Men texten uppdaterad med enbart riktiga uppgifter.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Kanske en VR satsning på G? Vågar han det?

Fares pratade gott om VR-spel för över 10år sen redan vid Oculus DK eran.
Jag vill se han göra ett VR spel, tekniken känns mogen nu för honom att förverkliga det.
Tyvärr så tar man investering från EA så kommer det inte vara tal om nå VR. Om dom inte lyckas med nån form av "Hybrid spel" som fungerar för båda


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

30 miljoner var ju ändå en blygsam siffra, hoppas han skippar co-op denna gång.

Jag vill tvärtom ha mer co-op från Hazelight. It takes two är suveränt att spela med sonen.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Coop är Hazelights grej tycker jag.. Har precis spelat igenom A way out för typ åttonde gången, och det är helt fantastiskt. It takes two likaså.

Ser fram emot nästa spel och hoppas att det blir ännu ett coop-äventyr 😀

Han valde helt rätt väg i livet. Givet köp vad det än blir.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gud så snålt. Har ändå gjort ett av årets bästa spel tidigare. Hade viljat se att han fick mer pengar för att supermaxa sin höga potential med ett fullprisspel.
Med tillräckligt mkt pengar och tid så tror jag att han kan göra något banbrytande.

Medlem

Längtar efter It takes two 2.

Medlem

It Takes Two var ett strålande co-op spel så jag ser väldigt mycket fram emot att se vad Josef och gänget har i görningen! Hoppas på ett minst lika strålande co-op spel

Medlem

A Way Out var helt fantastiskt , kanske årets Co-op spel när det släpptes. Lira det med tre olika vänner o vi alla digga det. Så hoppas det nya är i samma stil fängelse/äventyr/action eller kanske inom skräck och behålla co-op, hade varit nice.

Medlem

It takes two 2 kommer aldrig att komma. Josef Fares är en kreativ stjäl, ingen EA vd. Dessutom säger det ju sig självt. "It takes two 2 " hallå eller 🤣

Medlem

Astrid Lindgren Fantasy. Hollywood Action och nu senast Pixar Drama. Ska bli intressant att se vad som kommer härnäst.

Skrivet av Kyrre:

Har spelat igenom både A Way Out och It takes two och båda var fantastiska spel. Hade varit intressant att se vad han hade kunnat göra ifall han släpper ett storyinriktat single-player spel

Är precis vad Brothers är, hans bästa spel enligt mig.

1
Skriv svar