Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Ikea lanserar Brännboll, en kollektion gjord för gamern

Robot
Ikea lanserar Brännboll, en kollektion gjord för gamern

Dator-skåp och uppblåsbara fåtöljer.

#ikea


Medlem

Ser inget vidare ut

Skribent

Den runda avlånga kudden samt de där småhyllorna som var blå samt vit tyckte jag var det enda som såg måttligt intressant ut.

ZF
Medlem

Dom har tänkt till åtminstone. Extra höga armstöd så mam orkar hålla sin tvåkilos portabla spelmaskin i ögonhöjd.

Mer oklart vad man tjänar på en VR-matta som äter upp benen.. "immersion" kanske. :]

Medlem

Tråkig design på allt, deras andra gamer produkter har bättre design(äger en av dator stolarna)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Såg väldigt obekvämt ut. Jag sitter nog hellre i min non-gamer-soffa.

Medlem

Displayskåpet kan nog bli användbart för en del, de hade ju en displaykub förr som tyvärr försvann.

Medlem

Displayskåpet var väl det enda som kunde vara av intresse, men alldeles för smått för mina behov...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Behåller nog mina möbler ett tag till.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Här kör man antagligen vidare på ens https://www.ikea.com/se/sv/p/hyllis-hylla-inom-utomhus-002785...
tror att det är den, men var ett par år sedan och den kostade mer och det stod att varje hylla kan hålla runt 65kg eller något liknande.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Inte långt från en sån här sittring.

Ärligt talat så hittade jag inte mycket vettigt i den kollektionen. Fast det är kul att dom försöker.
Gillar IKEA och har en hel del av deras möbler i hemmet.

Medlem

Inget intressant direkt.
Något som jag däremot skulle vilja se är något brick-liknande som man kan ha i knät i soffan som man bekvämt kan ha tangentbord och mus på. Nu har jag bara en enkel mdf skiva som inte värst bekväm under längre stunder.

Eller det kanske finns någonstans redan men jag som missat det? 🙂

Medlem

Äsch.. Jag som hoppades på ett brännboll-tv-spel! Eller gjorde jag?.. 🤔 Det hade väl hamnat i klass med Patrick Polly's Swooshball eller vad det hette MER Climbing?

Medlem

Aprilskämt så här sent. Nice...

Medlem
Skrivet av blackidus:

Inget intressant direkt.
Något som jag däremot skulle vilja se är något brick-liknande som man kan ha i knät i soffan som man bekvämt kan ha tangentbord och mus på. Nu har jag bara en enkel mdf skiva som inte värst bekväm under längre stunder.

Eller det kanske finns någonstans redan men jag som missat det? 🙂

Spana in ÖJULF, den kanske fungerar? Har byggt en egen lösning som fungerar ganska bra för min 18" laptop och en ritplatta vid sidan så jag kan jobba lite i soffan ibland, men den kräver ett ben längst fram eftersom det blir väldigt framtungt.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Spana in ÖJULF, den kanske fungerar? Har byggt en egen lösning som fungerar ganska bra för min 18" laptop och en ritplatta vid sidan så jag kan jobba lite i soffan ibland, men den kräver ett ben längst fram eftersom det blir väldigt framtungt.

Den hade jag missat, ja den kan funka
Får kolla lite så den är tillräckligt stor bara, tack för tippset!

Medlem

Hade dom inte placerat ut lite gaming-parafenalia bland grejerna så hade jag aldrig kunnat se att det var en speciell "gaming-prägel" på sakerna. Trista.

Medlem

Gjort av folk som inte har en aning om vad en gamer är eller vlika behov denne skulle tänkas ha. Trodde faktiskt också det var ett aprilskämt först.

Medlem

Målgrupp: Vuxna som spelat nyckelharpan och vill köpa något "coolt" till sina småbarn (?)

Medlem

Färgvalen känns lite märkliga inte färgerna jag förknippar med gamers.

Men fåtöljen som går fälla.. ev skulle kunna vara bra i ett mindre rum.
Resten meh

1
Skriv svar