Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Minecraft-filmen är nu färdigfilmad, meddelar Jason Momoa

Robot
Minecraft-filmen är nu färdigfilmad, meddelar Jason Momoa
Testpilot

En film likt detta ser jag inte fram emot för att den kan bli bra (eller dålig), jag är mest nyfiken på hur man översatt lågupplösta block till en live-action-rulle, och vad de möjligen lyckats koka ihop när det kommer till historia att berätta


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Geeks Gaming
Skrivet av Yatagarasu:

En film likt detta ser jag inte fram emot för att den kan bli bra (eller dålig), jag är mest nyfiken på hur man översatt lågupplösta block till en live-action-rulle, och vad de möjligen lyckats koka ihop när det kommer till historia att berätta

Går kanske under ”så galet fel att det fungerar”? 😁

Medlem

Kommer filmen ha ray-tracing måntro?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

En film likt detta ser jag inte fram emot för att den kan bli bra (eller dålig), jag är mest nyfiken på hur man översatt lågupplösta block till en live-action-rulle, och vad de möjligen lyckats koka ihop när det kommer till historia att berätta

Eftersom det är en sandlåda bör det vara rätt fritt att hitta på vad som helst som handling i filmen ungefär som Lego filmerna och det kanske ändå kan vara en av styrkorna som kan tala för att det kan bli bra även om jag själv i dagsläget inte tror på den.

Medlem

Hoppas Herobrine är med.

Medlem

Är orolig över Jasons insats. Han verkar vilja vara rolig men träffar sällan rätt. Risken är att det blir för tramsigt och utspårat för min del, men det kanske passar kidsen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar