Stardew Valley krossar sitt spelarrekord efter senaste patchen

Robot
Stardew Valley krossar sitt spelarrekord efter senaste patchen

Skördar framgångar, så att säga.

#stardew-valley


Medlem

Har nog inte kört Stardew Valley på 4-5 år, och senaste patchen fick mig att installera det på nytt. Blir till att mysa ner sig i det i helgen.

Medlem

Min fru har sagt att hon börjar till helgen med det. Blir att lämna över datorn då!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Vad ger den nya patchen? Raytracing?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Vad ger den nya patchen? Raytracing?

Den fixar så du harvestar samma oavsett om du gör det från vänster eller höger. Tydligen var höger till vänsters animation 100 ms längre än vänster till höger 😄


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Den fixar så du harvestar samma oavsett om du gör det från vänster eller höger. Tydligen var höger till vänsters animation 100 ms längre än vänster till höger 😄

Äntligen!

Medlem

Jag ansluter mig till mina fellow agronomer. Sannolikt spelade jag spelet senast 2018, och detta på Switch (och bara ett spelår vill jag minnas). Det ska bli intressant att se vad som har hänt sedan sist.

Medlem

Glädjande!

Jag ser framemot en ledig kväll eller två där jag börjar om från början och myser med min gård.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har ingen koll önskar att uppdateringen kommer till Switch snart.

Medlem

Har ägt det sedan det släpptes, men aldrig spelat det. Blir kanske att dra igång det på Steam Decken inatt

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Jag ansluter mig till mina fellow agronomer. Sannolikt spelade jag spelet senast 2018, och detta på Switch (och bara ett spelår vill jag minnas). Det ska bli intressant att se vad som har hänt sedan sist.

Värt att notera kan vara att 1.6 ännu inte är släppt på något annat än PC. Utvecklaren har sagt att det ska komma så fort som möjligt, men inte gett något datum ännu.

Ang Stardew Valley. Det är så mysigt så man smäller av, äger det på tre olika plattformar (PC/Switch/Mobil) och är inget annat än ett helt fantastiskt spel. Timmarna springer lätt iväg med det klassiska "bara en dag till"-tänket.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Inaktiv

Jag har testat uppdateringen lite själv idag. Har inte hunnit testa så mycket nytt men har gjort en ny fil på den nya gården.

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Värt att notera kan vara att 1.6 ännu inte är släppt på något annat än PC. Utvecklaren har sagt att det ska komma så fort som möjligt, men inte gett något datum ännu.

Ang Stardew Valley. Det är så mysigt så man smäller av, äger det på tre olika plattformar (PC/Switch/Mobil) och är inget annat än ett helt fantastiskt spel. Timmarna springer lätt iväg med det klassiska "bara en dag till"-tänket.

Att jag nämnde Switch var mer för att understryka att jag redan då spelade en utdaterad version. Spelar uteslutande på PC nu för tiden. Men ett klargörande skadar aldrig!

Håller med om mysighetsfaktorn!

Medlem

Spelar inte på pc så jag väntar saltigt och extremt bittert på en Switch uppdatering. Ha ha! Skoj att fler spelar nu det är ett trevligt spel. Tyvärr så klarar jag oftast bara att spela det fram till andra sommaren innan jag får nog. Jag är väldigt sugen på att försöka igen och kanske komma till den mytomspunna ön någon gång.

Inaktiv
Skrivet av Alienshade:

Spelar inte på pc så jag väntar saltigt och extremt bittert på en Switch uppdatering. Ha ha! Skoj att fler spelar nu det är ett trevligt spel. Tyvärr så klarar jag oftast bara att spela det fram till andra sommaren innan jag får nog. Jag är väldigt sugen på att försöka igen och kanske komma till den mytomspunna ön någon gång.

Det tycker jag verkligen att du ska göra.
Det var riktigt kul när de lade till Ginger Island 🙂

1
Skriv svar