Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Edition – trådlös lättviktare i toppklass

Robot
Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Edition – trådlös lättviktare i toppklass

Testpiloten "Wittwang" klämmer på Asus superlätta spelmus, som nästan lever upp till sin stora prislapp.

#asus


Medlem

Tack för den genomgående recensionen, i min jakt på den perfekta musen för min hand såg jag denna mus igår och idag delar du med dig av din erfarenhet med den, efter att ha läst den står nu mitt val mellan denna och Razers Deathadder V3. Tack än en gång.

Medlem

Använder en Asus ROG mus i dagsläget, och såhär i efterhand hade jag valt en annan mus på grund av mjukvaran Armory Crate. Den omständigaste mjukvaran jag känner till alla kategorier. Tror det tog 30 minuter att installera, sen tar det 20 minuter att starta första gången. Sen är det ologiskt i inställningarna. Sedan använder den flera processer och det verkar som att den i smyg installerar någon form av sql-server för att fungera.

Herregud....


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Roligast är väl när man hittar en mus vars passform man tycker om och sedan gör till sin egen genom att t.ex löda dit de switchar man trivs bäst med, byta glidfötter, kanske ändra på skalet osv osv. Kul tidsfördriv om inte annat.

Hedersmedlem
Skrivet av BeardedRobot:

Tack för den genomgående recensionen, i min jakt på den perfekta musen för min hand såg jag denna mus igår och idag delar du med dig av din erfarenhet med den, efter att ha läst den står nu mitt val mellan denna och Razers Deathadder V3. Tack än en gång.

Kul att kunna vara till hjälp! Om det är några specifika detaljer som du känner att du vill veta mer om är det bara att hojta, eftersom jag har musen i min ägo ett par dagar till i alla fall

Medlem

Min förra trådlösa mus va fantastisk (xtrfy m4 wireless), när man kopplar i sladd för att ladda så slår den automatiskt över till trådbundet läge, men min nuvarade ROG gladius 3 gör inte det. Så varje gång måste man vända på musen och flytta reglaget till trådbundet. Är det likadant med denna? För det är en negativ punkt jag har märkt när man tex. måste koppla in en sladd mitt i en match.

Medlem

Ser ut som en utmanare not min gamal trotjänare Logitech G Pro Wireless .

Gillade skarpt Asus innan och körde endast Asus ett tag . Så detta lockar .


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Använder en Asus ROG mus i dagsläget, och såhär i efterhand hade jag valt en annan mus på grund av mjukvaran Armory Crate. Den omständigaste mjukvaran jag känner till alla kategorier. Tror det tog 30 minuter att installera, sen tar det 20 minuter att starta första gången. Sen är det ologiskt i inställningarna. Sedan använder den flera processer och det verkar som att den i smyg installerar någon form av sql-server för att fungera.

Herregud....

Låter som Armory crate på min laptop. Kommer välja annan dator än asus nästa gång pga det. (Om inte konkurrenternas är värre men det känns omöjligt)

Medlem

Alltså dessa namn på gaming produkter

1
Skriv svar