PS Plus-ägare får vänta på Fallout 4-uppdateringen

Robot
PS Plus-ägare får vänta på Fallout 4-uppdateringen

Och Xbox Series-versionen funkar bara i 60 fps-läget.

#fallout-4


Medlem

Var det på allvar ingen som kollade att quality mode gick att aktivera innan de skickade ut patchen till spelarna?

Medlem

Har tre versioner av Fallout4 (PS4 disc, PSplus essential, Steam GOTY).
Har nog aldrig varit så här irriterad av ett släpp. "Free for all players" my ass!
Gissar att jag måste köpa spelet en till gång och DLC igen om jag vill spela det på PS5.
Hört att PC-versionen har extrema laddningstider och knäcker alla mods.
DISSAPOINTED!

Medlem

Fick hem ps5 gratis imorse genom att söka efter fallout 4 i telefonappen och sedan välja download därifrån.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Har redan spelet på pc men spelat en del på ps5an igen men det som hindrar mig från att spela vidare fallout4 är att kvaliteten inte finns där. Jag hade hellre tagit en nextgen update på 3an

Medlem

Haha, Bethesda alltså. Legendariskt slarviga.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

"Bara" 60 fps som funkar?! Uppochnedvända världen...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

De kan ju inte låta deras nya fans från serien, inte få hela Bethesda upplevelsen. 👍

Medlem

Kunde tanka PS5-versionen gratis på PS Plus för en stund sen! Gick inte tidigare idag, så verkar vara löst nu

Medlem

Uppdaterade och startade men upptäckte att cirka 80% av alla mina mods var borta och load ordern tom.
Går inte att loada min save såklart för de kraschar pga alla saknade mods.
Får vänta till en annan dag för att sätta upp det rätt och se om mina mods återkommer innan jag testar spela igen.

Medlem

Tur att man kör pc. Funkar underbart på ultravide. Så nöjd 👍👍👍

Medlem

Funkar fint på min xbsx. Gav upp på fallout 4 när det begav sig. Prestandan va för kass. Men nu är den ok, har haft 10h kul spelande hittills 👍🤩

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Tur att man kör pc. Funkar underbart på ultravide. Så nöjd 👍👍👍

Nej inte tur du har köpt rätt delar(och kunskap) till din pc så att spelet fungerar. Det finns inget med pc som är tur. Du kunde lika gärna ha sagt att "otur att man kör spelet på pc" för att du har för gammal hårdvara mm.

1
Skriv svar