Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökningen!

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Vad får ni ut av att veta vad jag tänker på för tillverkare av ex skärmar?
Är det enklare för er att sälja annonser åt acer om acer hamnar högst där istället för dell? Eller vad är syftet med den infon?
Bara nyfiken.
Jag svek er tyvärr, Orkade inte göra färdigt undersökningen pga de frågorna.

Samma här, stannade vid punkten där det uppenbart att det primära syftet var att samla in data till annonsörer

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Cane:

Samma här, stannade vid punkten där det uppenbart att det primära syftet var att samla in data till annonsörer

Varför är det så dåligt för?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

It's not a lake, it's an ocean

Svarat och klart.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Så, då var det fixat.

Medlem

Kände spontant att jag inte pallade komma på hårdvarutillverkare osv. Vet inte hur det är relevant överhuvudtaget annat än som undersökningsfrågor från nåt reklamföretag.

Jag svarade på det jag pallade, resten fick vara blankt. Så.. typ hälften blankt.

Medlem

Jag vill egentligen bara säga en sak. Fortsätt med det ni gör!

För många sidor håller på med clickbait rubriker och jag verkligen HATAR(!!) det. Finns en sida för film som har varit jättebra i många år men har börjat med massproducerade artiklar med clickbait rubriker.

Så snälla fortsätt med vad ni gör och bli inte som alla andra.

FM-guru
F.d. Sisyr

Woho! Fjärde frågan var klurigast.

Medlem

Tur att ni påminnde och lade nyheten längst upp, hade helt glömt bort men nu är det klart. Fick 4 av 5. Den enda jag inte kunde var naken på stranden och det kanske säger att jag inte känner FZ skribenter så väl som jag skulle vilja... eller så är det en bra sak beronde på hur man ser det.

Medlem

Kan ärligt säga att jag blev lite trött av detta.
90% eller mer handlar bara om produkter och annonsering vilket jag förstår att det är bra data att få för att generera bättre annonsflöde osv.

Men när det står ”hjälp oss att bli bättre” eller att ni vill veta hur vi tänker/resonerar så tycker jag att det blir fel. Det är knappt något om vad man tycker och tänker om ert innehåll.

Har inget emot att svara på enkät rörande annonser eller innehåll men tycker det är lite sunkigt när man kallar det här för en medlemsenkät för att hjälpa er bli bättre.
Kalla det vad det är istället alla förstår att annonserna behövs och många är nog villiga att svara på enkäter rörande annonsering för att hjälpa er med det flödet/utfallet.

Svarade och trivs att besöka er men tycker detta kunde gjorts snyggare.

Gen
Medlem
Medlem
Medlem

nej nej nej, fick bara 80%. fast jag visste vem som hade vakna upp på strand naken som favorit! men blandade ihop namnet! vet att det är killen i skägget som alltid sitter till vänster i fragzone-fredag men klickade ändå på fel namn! aj aj aj. eller?

Medlem

Det tog ju betyderligt mer än några minuter, gjorde till del 4/5 sen orkade jag inte mer. mvh dåligt tålamod.

Medlem

Pinsamt att bara få 2/5 på quizet i undersökningen när man läser här varje dag, men det säger kanske mer om mitt minne!

Medlem

Avbröt också enkäten då jag inte kunde komma på flera tillverkare av datorchassin, tangentbord etc. Har endast haft konsoler senaste ~5 åren, så det var ett tag sen jag tänkte på PC-delar över huvudtaget!

Sen liksom många övriga här hoppades jag att frågorna skulle handla mer om FZ som sajt och inte annonser ☺️

Nåväl!

Medlem

Jag skall strax göra den! Nu skall ni banneme få höra sanningen!! Den är anonym antar jag? 😏

Edit: var ju inte den typ av undersökning, men klar.

Medlem

Sket 'it halvvägs igenom


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Saknades svarsalternativ för oss som inte spelar några timmar alls per vecka.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Frågorna "vilka tillverkare tänker du på..." svarade jag på med inställningen "Vilka tillverkare funderar du på när du planerar att köpa..." , vet inte om jag gjorde "rätt" där.

12
Skriv svar