Helldivers 2 säljer bättre än Spider-Man 2 i Storbritannien

Robot
Helldivers 2 säljer bättre än Spider-Man 2 i Storbritannien

Den svenska framgångssagan drar upp den brittiska spelförsäljningen.

#dragons-dogma-2, #final-fantasy-7-rebirth, #gsd, #helldivers-2


ZF
Medlem

Tragiskt. Kan se nästa pressevent från Sony redan nu:

"Vi kommer utveckla 25 shooter looters live services de närmaste fyra åren och allt annat är på is. Särskilt VR! Uncharted 5 Drakes Daughter is dead."

Medlem

Kan ha med att göra att Spindelmannen kostar hela 939:- på Ps store. Aldrig att jag lägger dessa pengar för ett enda spel. Väntar på en 50% rea till sommaren.

Medlem
Skrivet av submariner:

Kan ha med att göra att Spindelmannen kostar hela 939:- på Ps store. Aldrig att jag lägger dessa pengar för ett enda spel. Väntar på en 50% rea till sommaren.

Håller med! Helt sinnes.

Medlem

Spiderman 2 kan sälja mer on det va på pc också mmm


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem
Skrivet av submariner:

Kan ha med att göra att Spindelmannen kostar hela 939:- på Ps store. Aldrig att jag lägger dessa pengar för ett enda spel. Väntar på en 50% rea till sommaren.

Ja verkligen, är nog bara GTA 6 jag skulle lägga de pengarna för.

Bortser man från buggarna är nog Helldivers ett bättre o roligare spel oxå.

ZF
Medlem
Skrivet av submariner:

Kan ha med att göra att Spindelmannen kostar hela 939:- på Ps store.

Ja så går det när man inte ens orkar krypa fram till TV-bänken.

Många behöver nog ett bett av en spindel idag.

Medlem
Skrivet av jimmah:

Håller med! Helt sinnes.

Sjuka priset!

Köpte Fifa 2023 åt lillebrorsan som ville ha i födelsedagspresent förra året. Gick på typ 900 kronor på Steam. Sjukt vad priserna har gått upp!

Medlem

Laddar hem Helldivers 2 nu,verkar kul.
Skall inte bara spela singel denna gången.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Ett tydligt tecken till Sony vad som går hem och vad de tjänar pengar på.

Medlem
Skrivet av submariner:

Kan ha med att göra att Spindelmannen kostar hela 939:- på Ps store. Aldrig att jag lägger dessa pengar för ett enda spel. Väntar på en 50% rea till sommaren.

Har du ingen skivläsare? Kostar 659kr på Netonnet.

Medlem
Skrivet av Bedjay:

Kan ha att göra med att Spider-mid var ett högst mediokert spel medan Helldivers är otroligt bra.

Verkligen. SM2 var en besvikelse, speciellt jämfört med 1an. Helldivers 2 är skadat kul.


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppas det här får Sony att inse att allt inte måste vara 3rd person single player lir:)

Medlem

Välförtjänt för en bra shlooter.

Medlem

Jag spelar självklart båda. Spindelmannen 2 game+ kom ju för inte speciellt länge sedan. Men nu är jag som stor Sony pony mest upphetsad över det gamla spelet Sea of Thieves. Att jag både gillar Pirates of the Caribbean och Är ett stort fan av Monkey Island är också ett stort+. Kommer att sitta klistrad vid tvn nu under betan nästa helg. :b

Medlem

Spider-man 2 är mid medan helldivers 2 är fantastiskt

1
Skriv svar