Rykte: Gears of War 6 utannonseras i sommar

Robot
Rykte: Gears of War 6 utannonseras i sommar
Medlem

Skulle vara grymt i så fall, men då i 60FPS såklart😅

Får bara hoppas på att de inte följer nuvarande mönster och utannonserar 3-4 år i förväg, lär ju inte släppas innan nästa Xbox då.

Medlem
Medlem

Vad kul! Äntligen!

Medlem

Oj helvete, femman var ju grym så hoppas verkligen!


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Äntligen! Har haft mycket kul med 4 och 5 kampanjer både på egen hand samt co-op.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Ja, verkligen! Alltför länge sedan de släppte 5an. Jag vill se hur det hela avslutas!


signatur

I drank what?

Medlem

Spelade aldrig klart fyran och har inte ens börjat med femman trots att jag gillade de tidigare spelen. Kanske värt att börja igen.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Spelade aldrig klart fyran och har inte ens börjat med femman trots att jag gillade de tidigare spelen. Kanske värt att börja igen.

Jag tyckte 5:an var det näst bästa i serien efter 2:an, mycket bättre än de tråkiga robotarna i 4:an

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Jag tyckte 5:an var det näst bästa i serien efter 2:an, mycket bättre än de tråkiga robotarna i 4:an

Jag tyckte också om fyran minst, men mycket pga storyn och slutet. Inte imponerad.

Medlem

Ooooch grafiken ska visa oss hur denna generation inte visat ännu hur in i bomben snyggt det kan bli.
Med hjälp av Unreal engine 5 förstås 🥰

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ja, verkligen! Alltför länge sedan de släppte 5an. Jag vill se hur det hela avslutas!

Ja, storyn bryr jag mig inte så mycket om egentligen hehe, kommer spela igenom kampanjen för achivements eventuellt men MP däremot är jag riktigt taggad på, får hoppas de gör det bra bara.

Medlem

Tyckte femman var grym!

Önskar att jag hittar tillbaka till Gears, 1-3 betydde massor för mig.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jag tyckte också om fyran minst, men mycket pga storyn och slutet. Inte imponerad.

Håller med om att fyran är sämst kampanj-mässigt. Spelar femman nu, den kampanjen är mycket bättre.

1
Skriv svar