Assassin's Creed Mirage

Robot
Assassin's Creed Mirage

I det lilla hittar Assassin's Creed Mirage det stora. FZ spelar de första timmarna.

#assassins-creed-mirage


Medlem

najs, det låter som att man kanske ska återvända för första gången sedan Istanbul var skådeplats.. fint rim på slutet, drog på smilbanden


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Avstängd

Ser ganska så utdaterat ut, men jag älskar de gamla AC så detta kommer jag testa!

Medlem

Garanterat bra lir i vinter.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Medlem

Låter lovande! Valhalla brände mer eller mindre ut mig där i slutet och jag tyckte inte alls att man lyckades knyta ihop säcken på ett bra sätt. Det blev för stort och spretigt för sitt eget bästa och sedan de första ryktena om Mirage började läcka ut så har jag sett oerhört mycket fram emot spelet. Lite av en återgång till rötterna hade serien mått bra av och förhoppningsvis lär sig Ubisoft att det i framtiden kanske kan vara en idé att alternera mellan de riktigt stora spelen och de här lite mer storydrivna upplevelserna.

Chefredaktör

Vi kanske ska ha rimstuga med Fredrik i december?

Skribent

Allt i detta låter perfekt i min bok. Origins var på gränsen. Odyssey var för långt. Och Valhalla för alldeles för långt.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Redaktör
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Vi kanske ska ha rimstuga med Fredrik i december?

Du tror att det finns rim och reson i det?


signatur
Medlem

Enkelt köp på release

Medlem

Spänningen är olidlig

Medlem

Ser även ut att kosta 50 USD för standardversionen, vilket känns rimligt med tanke på vad jag sett hittills. Menar inte det nödvändigtvis som något negativt, men det här känns som ett mindre påkostat projekt än jag först hade väntat mig.

Redaktör
Ponny
Skrivet av farbrorwiwi:

najs, det låter som att man kanske ska återvända för första gången sedan Istanbul var skådeplats.. fint rim på slutet, drog på smilbanden

Skrivet av Daniel Sjöholm:

Vi kanske ska ha rimstuga med Fredrik i december?

Skrivet av Tomas Helenius:

Du tror att det finns rim och reson i det?

Var en lycklig olycka!

Men ja, rimstuga under uppesittarkvällen kanske vore något...!?


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av greb1989:

Låter lovande! Valhalla brände mer eller mindre ut mig där i slutet och jag tyckte inte alls att man lyckades knyta ihop säcken på ett bra sätt. Det blev för stort och spretigt för sitt eget bästa och sedan de första ryktena om Mirage började läcka ut så har jag sett oerhört mycket fram emot spelet. Lite av en återgång till rötterna hade serien mått bra av och förhoppningsvis lär sig Ubisoft att det i framtiden kanske kan vara en idé att alternera mellan de riktigt stora spelen och de här lite mer storydrivna upplevelserna.

Alltså, jag tycker Valhalla knöt ihop vissa säckar riktigt bra. Problemet var kanske att det var MÅNGA säckar att knyta ihop. Den som kretsade kring själva England och allt där (den man lade ner mest tid på?) tyckte jag kändes framstressad som faen. Samtidigt tyckte jag att Ubi bitvis lyckades riktigt fint med den där nördiga Assassin's Creed-loren. Utan att spoila fanns det ju särskilt ett ögonblick som fick mig att gapa.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

En trailer tidigare hade en arabisk berättare, kommer jag att kunna köra det textat (på engelska) med arabiska röster? Visade trailern för en kollega som pratar arabiska och han erkände att det lät rätt men kanske lite för korrekt kanske. Det var "riks-arabiska", inte alls dens sorten som han pratar eller ens hans föräldrar.
Fortfarande för inlevelsens skull skulle jag (nog) uppskatta det.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Redaktör
Ponny
Skrivet av demagog:

En trailer tidigare hade en arabisk berättare, kommer jag att kunna köra det textat (på engelska) med arabiska röster? Visade trailern för en kollega som pratar arabiska och han erkände att det lät rätt men kanske lite för korrekt kanske. Det var "riks-arabiska", inte alls dens sorten som han pratar eller ens hans föräldrar.
Fortfarande för inlevelsens skull skulle jag (nog) uppskatta det.

Det ska man kunna! Köra arabiska med engelska subbar, alltså.
Är också sugen, men... Shohreh Aghdashloo. Måste höra hennes röst! Andra varvet, kanske?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag själv gillade vart ubisoft tog serien. Valhalla, odyssey. Denna hoppar jag. Men det ser absolut inte dåligt ut. Blir väl ett köp på nån rea senare.

1
Skriv svar