Songs of Conquest

Robot
Songs of Conquest

Steam Deck-test och spikad 1.0-släpp nästa år. Songs of Conquest fortsätter erövra.

#gamescom, #lavapotion, #songs-of-conquest


Medlem

Riktigt intressant spel. Väntar dock till full release.

Medlem

Älskar grafiken. Men kommer också vänta på full release, tröttnar bara i förväg annars.

Medlem

Spelat det lite för mycket under deras EA så dags att lägga det på hyllan tills det är klart så man inte är för mätt på det när det släpps skarpt. Har haft jättekul redan och ser fram emot 1.0


signatur

Just an honest man in a leather mask

Skribent

Har glömt bort det här spelet trots att jag körde och skrev om Early Access tidigare. Nu blev jag peppad igen!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Körde genom kampanjen relativt fort för ca 1 år sen. Sen dess har de kommit massa nytt, balanseringar, ändringar, ny del i kampanjen. Det får mig verkligen att komma tillbaks till när jag och vännerna spelade Homm3 i tonåren! Underbart spel=)

Medlem

Åh Steam deck support! Kul ska prova, körde det på min MacBook förra året.. kul o köra bärbart

Medlem

Spelade genom de två första kampanjerna (fanns bara två då) och en del skirmish med de andra fraktionerna och kan inte annat än att säga att spelet är alldeles för innehållsfattigt. Behövs minst 2 till fraktioner samt mer unika units som inte delar massa generiska förmågor mellan varandra.

Sedan är stadsbyggandet oerhört platt och tråkigt.

Medlem

Sablar vad kul! Jag spelade det allra första Heroes of might and magic väldigt mycket när jag var mindre men har inte testat någon uppföljare. Vet ni om det kommer till konsoll också eller är det endast pc?

1
Skriv svar