Stalker 2: Heart of Chornobyl

Robot
Stalker 2: Heart of Chornobyl

Mot alla odds närmar sig Ukraina-utvecklade Stalker 2 upploppet. FZ spelar det.

#gamescom, #gsc-game-world, #stalker-2, #stalker-2-heart-of-chornobyl


Gnällkuk

Hoppas de lyckas fixa det sista, det ser ju onekligen sjukt najs ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Skulle vilja ha detta i VR, då det är det enda jag tänker på när jag spelar stämningsfulla spel i pannkaksläge speciellt FPS.

Med det sagt har jag ännu inte börjat spela (fast jag har det i steam biblioteket) det stalker inspirerade Into The Radius 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Misstänker att det kommer bli ett cyberpunk de här.

Medlem

Nej tack.. fult och så pratar dom amerikanska... wtf liksom?

Medlem

Verkligen trist där med grafiken efter den där första trailern.

Medlem
Skrivet av robbis:

Nej tack.. fult och så pratar dom amerikanska... wtf liksom?

Gissar på att de pratar engelska i trailern för att fler ska kunna förstå vad som sägs. Lite av ett försäljningsknep liksom.
Du lär säkert själv kunna välja något annat språk sen


signatur
It's not a lake, it's an ocean

Håller tummarna för att detta landar på fötterna. De kan gott försena det ännu mer om det behövs och ta den tid de behöver.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Vart besviken efter nya trailern. Ser ut att vara en downgrade... Suck

Medlem
Skrivet av robbis:

Nej tack.. fult och så pratar dom amerikanska... wtf liksom?

Haha va?

Nästan alla spel tillåter audio localization, troligtvis är det engelska för att nå en bredare publik. Självklart kan du ändra till orginalspråket i options. Ge dig. Du skämmer bara ut dig själv när du förhoppningsvis? spelar så dum som du gör nu

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Haha va?

Nästan alla spel tillåter audio localization, troligtvis är det engelska för att nå en bredare publik. Självklart kan du ändra till orginalspråket i options. Ge dig. Du skämmer bara ut dig själv när du förhoppningsvis? spelar så dum som du gör nu

Det är ju lika konstigt som att tyskarna dubbar alla sina filmer. Vill inte höra nån amerikansk skit. Är jag dum för jag tycker det ser mediokert/rätt dåligt ut? Alla får väl ha sin egen uppfattning! Låter mer som du tar åt dig av mina åsikter. Rätt "dumt" i min mening...

Redaktör
Ponny
Skrivet av Ruffles:

Håller tummarna för att detta landar på fötterna. De kan gott försena det ännu mer om det behövs och ta den tid de behöver.

Starkt medhåll. Dom om några kan verkligen ta den tid dom behöver.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Starkt medhåll. Dom om några kan verkligen ta den tid dom behöver.

Det kanske är en ekonomisk fråga. De kan inte försena spelet mer om utvecklingsbudgeten börjar sina.

Medlem

Hoppas innerligt att detta blir bra nu, både för utvecklarnas skull och för att konceptet och det jag sett hittills ser väldigt lovande ut.

Medlem
Skrivet av robbis:

Nej tack.. fult och så pratar dom amerikanska... wtf liksom?

Herregud, så hemskt ser inte spelet ut. Du låter som en gnällig reddit/ flashback användare. eller en typisk fz användare sedan år tillbaka 🤣

Medlem

Tja det verkar lite överdrivet att en del tycker grafiken var en så stor nedgradering. Visst det verkar inte se lika skarpt ut som innan men kan ju även bero på att senaste trailern kanske var gjord i Series X. Blir i så fall ganska stor skillnad hur det kan se ut på konsol jämfört med en highend-PC.

Medlem
Skrivet av urlarf:

Herregud, så hemskt ser inte spelet ut. Du låter som en gnällig reddit/ flashback användare. eller en typisk fz användare sedan år tillbaka 🤣

Jag är gammal och bitter...

Medlem
Skrivet av robbis:

Nej tack.. fult och så pratar dom amerikanska... wtf liksom?

Du menar att de pratar engelska?

1
Skriv svar