Little Nightmares III

Robot
Little Nightmares III

Co-op är stora nyheten när Little Nightmares fortsätter mangla barndomstrauman.

#little-nightmares-iii


Moderator | Testpilot

Tyckte om LM I och II väldigt mycket.. Detta ser inte lika mörkt och otäckt ut, och coop gör ofta att spelen blir mindre läskiga, men det ska bli kul att hoppa in i detta med en kompis


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har ingen att spela med så detta kommer man inte röra.
Co-op själv blir oftast dåligt i spel då även om att det ska fungera.

Medlem

Varför görs inte couch coop i lika stor utsträckning, utan det måste vara online?

Medlem

Nu skäms jag, jag har inte kört Little Nightmares 2, första spelet va skitbra. Måste verkligen ta tag i det här o skaffa 2an o 3an.

Medlem

Skoj! Jag tänkte ju spela 2an med tjejen tills jag insåg att det inte fanns co-op 😝

Medlem

Perfekt för mig och sambon!

Medlem

Härligt, co-op är alltid kul.

Medlem

Fy fan, stämningen de skapar i spelen är ju helt oslagbar!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Neverwild:

Har ingen att spela med så detta kommer man inte röra.
Co-op själv blir oftast dåligt i spel då även om att det ska fungera.

Du behöver verkligen inte spela detta i coop för att det ska fungera. I förra spelet sprang det runt en figur med dig utan några som helst problem. Skillnaden är bara att man kan låta någon styra den filuren denna gången


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du behöver verkligen inte spela detta i coop för att det ska fungera. I förra spelet sprang det runt en figur med dig utan några som helst problem. Skillnaden är bara att man kan låta någon styra den filuren denna gången

Ja jag vet hur det går till.
Men en tendens med såna spel är att om man spelar själv så dras spelet ner något enormt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Neverwild:

Ja jag vet hur det går till.
Men en tendens med såna spel är att om man spelar själv så dras spelet ner något enormt.

Little Nightmares II är fantastiskt så du behöver nog inte vara rädd för det. Enda skillnaden med LN III verkar vara att man kan styra extra karaktären denna gången om man vill.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Varför görs inte couch coop i lika stor utsträckning, utan det måste vara online?

Tror tyvärr det har att göra med att bolagen tjänar mer pengar då. Vill du spela med en kompis? Bra, ett online abonnemang och ett spel. VAR.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Tror tyvärr det har att göra med att bolagen tjänar mer pengar då. Vill du spela med en kompis? Bra, ett online abonnemang och ett spel. VAR.

Det är så himla tråkigt när det finns spel som jag tror hade varit riktigt roliga att sitta bredvid varandra och spela. Detta är ett sådant spel!

1
Skriv svar