Playstation Portal

Medlem
Skrivet av B-main:

Jag har en och är väldigt nöjd. Har precis spelat igenom Res Evil 4 på den.

Hur använder du den? Som komplement hemma eller har du testat köra på olika uppkopplingar?

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Hur använder du den? Som komplement hemma eller har du testat köra på olika uppkopplingar?

95% hemma.

Är pappa med två barn som ofta tar tvn eller att sambon vill ha den efter nattning. Nu ligger jag i sängen eller sitter bredvid i soffan och spelar. För mig är vissa spel bättre på Portal än tvn så väljer den fast möjlighet till TVn finns. Mest FPS jag kör på TVn nu.

Har testat out of home och då hade det funkat bra. Riktiga testet blir i sommar då jag har 5g router på landet som jag ska testa mot när PS5:an står kvar i stan.

PS. Med tanke på ditt user name. Jag heter Björn

Medlem
Skrivet av B-main:

95% hemma.

Är pappa med två barn som ofta tar tvn eller att sambon vill ha den efter nattning. Nu ligger jag i sängen eller sitter bredvid i soffan och spelar. För mig är vissa spel bättre på Portal än tvn så väljer den fast möjlighet till TVn finns. Mest FPS jag kör på TVn nu.

Har testat out of home och då hade det funkat bra. Riktiga testet blir i sommar då jag har 5g router på landet som jag ska testa mot när PS5:an står kvar i stan.

PS. Med tanke på ditt user name. Jag heter Björn

Är i princip samma situation, fast har barnen varannan vecka. Då brukar spel prioriteras bort till rätt sent på kvällen. Tänker att det hade vart skönt att spela i sängen då.

Där jag tänk använda den mest är hos flickvän, därav frågan angående andra Wi-Fi, hon jobbar ofta helgerna och jag har har rätt mycket tid över ensam hos henne.

Användarnamnet kommer från en tavla som hängde på min gymnasieskola. Minns inte hur tavlan såg ut mer än att det stod björnfobi på den.

Medlem

Jag spelar en hel del på min och har precis börjat med Detroit become human. Nästan precis i början av spelet får man möjlighet att läsa en tidning och ska använda tocuchpaden på dosan. Portalens lösning på det här fungerade i 100.
Undrar om någon vet om man använder den myclet i spelet så jag ska satsa på tv:n eller om det kommer fungera bra på portal?

123
Skriv svar