Cyberpunk 2077 får en Ultimate Edition som inkluderar expansionen

Robot
Cyberpunk 2077 får en Ultimate Edition som inkluderar expansionen
Medlem

Värt å köpa Cyberpunk nu kanske? Testade för nåt halvår sen på PS5 med en trialversion men fastnade inte riktigt. Vad jag förstått har de fixat till mycket?

Gen
Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Värt å köpa Cyberpunk nu kanske? Testade för nåt halvår sen på PS5 med en trialversion men fastnade inte riktigt. Vad jag förstått har de fixat till mycket?

Definitivt! Expansionen är dessutom skitbra.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Värt å köpa Cyberpunk nu kanske? Testade för nåt halvår sen på PS5 med en trialversion men fastnade inte riktigt. Vad jag förstått har de fixat till mycket?

Mycket sedan 2020 och 2.0 nu i höstats men det är fortfarande cyberpunk så vänta dig inget annat. De flesta förbättringar så att det blev mer spelbart var på plats när du testade.

Personligen tycker jag det blivit riktigt roligt med alla förbättringar men det är ”typ samma” spel och samma story som släpptes 2020 minus dlc då.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Värt å köpa Cyberpunk nu kanske? Testade för nåt halvår sen på PS5 med en trialversion men fastnade inte riktigt. Vad jag förstått har de fixat till mycket?

Phantom Liberty är grymt bra plus att man gjort stora förändringar i menyer. Lägg därtill att spelet flyter på ofantligt mycket bättre än vid lansering, snyggaste spelet just nu skulle jag säga.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Värt å köpa Cyberpunk nu kanske? Testade för nåt halvår sen på PS5 med en trialversion men fastnade inte riktigt. Vad jag förstått har de fixat till mycket?

Jag kan inte sluta hylla detta spel. Köp.

Medlem
Skrivet av Gen:

Definitivt! Expansionen är dessutom skitbra.

Skrivet av Sur Apan:

Mycket sedan 2020 och 2.0 nu i höstats men det är fortfarande cyberpunk så vänta dig inget annat. De flesta förbättringar så att det blev mer spelbart var på plats när du testade.

Personligen tycker jag det blivit riktigt roligt med alla förbättringar men det är ”typ samma” spel och samma story som släpptes 2020 minus dlc då.

Skrivet av m_g_karlsson:

Phantom Liberty är grymt bra plus att man gjort stora förändringar i menyer. Lägg därtill att spelet flyter på ofantligt mycket bättre än vid lansering, snyggaste spelet just nu skulle jag säga.

Skrivet av Ronzem:

Jag kan inte sluta hylla detta spel. Köp.

Kanske får bli Ultimate edition framöver då👍.

Medlem

Kan inte påstå att det är en dunder nyhet direkt. Men är antagligen inte uppmärksam nog när alla nyheter om när spel säljs med dlc efter ett tag.

Medlem

Grymt, kollade efter en sån bundle precis på black friday då jag tänkte att det kanske var dags att ge spelet en ny chans. Lutade mot att köpa bara basspelet och vänta in rea för expansionen om jag tar mig igenom hela, men tror jag väntar till nästa black friday helt enkelt och köper ultimatutgåvan då istället.

Medlem

Tråkigt om det stämmer att PS5-versionen kommer med expansionen som nedladdningskod, tycker det förtar meningen med en sådan här samling. Men Sony verkar ju mer än benägna att döda fysisk media så kanske är logiskt.

Medlem

Jag håller på med spelet just nu och överväger om jag skall köpa expansionen. På PC är det verkligen vackert och med 32:9 är spelet en fröjd. Jag har inte fast-travlat mer än en gång (för att test) och "in-game cinematics" har en "fast forward" som jag aldrig använt. Det är första spelet jag suttit och faktiskt njutit av vyer osv. Det är också samspelet med dialog som gör att det "it just works!" (Oj cross-over där, men är faktiskt sant, nu några år senare). Får en del små-buggar än, men inget som sabbar upplevelsen för mycket.

Jag har haft en period där jag avverkat många "gigs" och det blir väldigt lätt enformigt. Men "huvuduppdrag" som jag kört har varit väldigt givande om än lite "crinchy" ibland. Men älskar sådant i rätt dos.

Medlem
Skrivet av Gen:

Definitivt! Expansionen är dessutom skitbra.

Expansionen för PS5, enbart tillgänglig i PS Store?

Medlem

Vet någon priset för denna utgåva? Skall köpas, nu är det äntligen dags. 😍

dyb
Medlem

549kr på spelbutiken.se

Medlem
Skrivet av dyb:

549kr på spelbutiken.se

Okej. Skall införskaffas tids nog.

Gen
Medlem
Skrivet av TTibbs:

Expansionen för PS5, enbart tillgänglig i PS Store?

Phantom Liberty är väl tillgänglig på alla plattformar. Jag lirade iaf på PC.

Medlem

Har grundspelet och började köra det en bit men att skjuta i spelet på konsoll är värdelöst. Sett att det finns många inställningar att göra angående det men tycker inte att det ska behövas.

1
Skriv svar