Mortal Kombat 1

Robot
Mortal Kombat 1

En reboot och en uppföljare. Mortal Kombat 1 skriver sina egna spelregler.

#mortal-kombat-1, #netherrealm-studios


Medlem

Sjuka fatalities! 🙂

Medlem

Kul att höra att du fick positivt intryck. Är själv väldigt taggad på detta spel efter att Street Fighter 6 återupplivade fightinglusten hos mig (något jag aldrig hade kunnat gissa). Det spelet har jag klockat in över 200 timmar redan och gissar på att Mortal Kombat 1 kommer bli samma, det ser verkligen otroligt välgjort ut.

Medlem

Det kommer väl vara Johan Lorentzon som recenserar det?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Fragtjuv
Skrivet av Bro Exotic:

Kul att höra att du fick positivt intryck. Är själv väldigt taggad på detta spel efter att Street Fighter 6 återupplivade fightinglusten hos mig (något jag aldrig hade kunnat gissa). Det spelet har jag klockat in över 200 timmar redan och gissar på att Mortal Kombat 1 kommer bli samma, det ser verkligen otroligt välgjort ut.

Hur är Street Fighter 6? Såg intressant ut men känns som intresset för det spelet blåste förbi väldigt snabbt.

Ett nytt MK är alltid kul att spela en stund. Tyvärr är jag inte speciellt bra på fighting-spel men i MK är det i alla fall kul att se alla fatalies.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Hur är Street Fighter 6? Såg intressant ut men känns som intresset för det spelet blåste förbi väldigt snabbt.

Ett nytt MK är alltid kul att spela en stund. Tyvärr är jag inte speciellt bra på fighting-spel men i MK är det i alla fall kul att se alla fatalies.

Det är otroligt kul! Speciellt i soffan med kompisar. Det är utan tvekan det mest välgjorda och polerade Street Fighter-spelet vid lansering med mest mängd innehåll också. Jag personligen tyckte att World Tour-läget (deras nya singleplayer-läge) var roligt och bara det höll mig sysselsatt i 30 timmar. Det är riktigt bra flyt, känsla och allmänt osar kvalitet. Capcom stödjer det aktivt hela tiden med dagliga, veckovisa och månatliga uppdrag och DLC, samt en ny karaktär varje kvartal (kostar dock).

1
Skriv svar