Robot
Jusant

Rofyllt, märkvärdigt spel som inte handlar om att falla ner utan om att klättra upp.

#dont-nod, #gamescom, #jusant


Medlem

Oj ser ju riktigt trevligt ut!

Medlem

Ser otroligt mysigt ut! Kommer hålla koll på detta!

Redaktör
Ponny

Det här överrumplade mig. Vet att jag lyfte det under Xbox-showen i somras, men att faktiskt spela gav ytterligare en dimension.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det här överrumplade mig. Vet att jag lyfte det under Xbox-showen i somras, men att faktiskt spela gav ytterligare en dimension.

Beskrivningen av kontrollerna låter snarlikt hur man (under korta sessioner) använder sig av en slags apmecha-dräkt i Astro's Playroom för att klättra upp? Jag gillade det inslaget då man fick tänka om lite hur man kontrollerar med triggers och spakar.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det här överrumplade mig. Vet att jag lyfte det under Xbox-showen i somras, men att faktiskt spela gav ytterligare en dimension.

Mig också! Det var spelet jag blev absolut mest sugen på under Xbox-showen. Känns verkligen som man bör kika in det mesta Don't Nod visar upp nu för tiden.
Konstigt att jag inte ens hört talas om Banishers: Ghosts of New Eden innan. Tackar ödmjukast för den infon för det såg ju riktigt intressant ut det också!

Medlem

Finns även demo på Steam igen, det hade tagits ner tidigare, men skickade ett meddelande till Dontnod tidigare via deras IG och fick svar att de lagt upp det igen. Testar det nu, riktigt mysigt o musiken är riktigt stämningfull den med


signatur

Nothing is power without Control

It's not a lake, it's an ocean

Detta hade jag glömt. Eller i alla fall att det ska släppas så snart. Blir kul. Oktober, alltså...!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ser riktigt mysigt ut!

Redaktör
Ponny
Skrivet av gorbatjov:

Mig också! Det var spelet jag blev absolut mest sugen på under Xbox-showen. Känns verkligen som man bör kika in det mesta Don't Nod visar upp nu för tiden.
Konstigt att jag inte ens hört talas om Banishers: Ghosts of New Eden innan. Tackar ödmjukast för den infon för det såg ju riktigt intressant ut det också!

Varsågod! Ja, det (Banishers) har jag på min radar. Tror det ärligt talat gynnar Don't Nod att inte vara Life is Strange-studion nu för tiden och att dom får göra mycket av allt. ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Varsågod! Ja, det (Banishers) har jag på min radar. Tror det ärligt talat gynnar Don't Nod att inte vara Life is Strange-studion nu för tiden och att dom får göra mycket av allt. ^^

Det tror jag också. Hoppas tillräckligt många upptäcker deras andra spel också bara så det lönar sig för för mig så spretar de åt precis de rätta hållen.
Många bra spel som kommer framöver!

1
Skriv svar