1 miljon har gått till botten med Dave the Diver

Robot
1 miljon har gått till botten med Dave the Diver

Det har dykt upp en indie-hit.

#dave-the-diver


Medlem

Har inte köpt det än, men är på listan. Verkar avslappnat och charmigt, med en hel del utforskande.

Medlem

Väldigt beroendeframkallande! Jag är ganska kass på management-delen men det gör inget. Har skoj ändå
Lätt värt pengarna.

Medlem

sa ju att det var bra tack mig själv för tipset, hehe


signatur

//monster

Tor
Medlem

Längtar efter släpp på switch, ser otroligt mysigt ut

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Väldigt beroendeframkallande! Jag är ganska kass på management-delen men det gör inget. Har skoj ändå
Lätt värt pengarna.

Samma här! Men det är kul att det egentligen inte spelar någon större roll om man är kass på den delen. Tar bara lite längre tid att uppgradera saker, men det finns ju ingen (viktig) tidspress som flåsar en i nacken (som tex FTL), vilket är härligt! 😀

Medlem

Väntar på gamepass versionen så att jag slipper betala och kan spela via Xcloud på min Samsung tv.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Väntar på gamepass versionen så att jag slipper betala och kan spela via Xcloud på min Samsung tv.

Medlem

Petigt kanske, men kan man verkligen kalla en Nezon filial att skapa indie spel? Känns som ett ganska stort företag

Medlem

Är lite sugen, passar nog fint på steam deck men 170kr känns som för mycket.

Medlem
Skrivet av baxtex:

Är lite sugen, passar nog fint på steam deck men 170kr känns som för mycket.

Det ser rätt simpelt ut till ytan med pixelgrafiken etc. men det är riktigt bra och charmigt.

Main story är 25-timmar enligt "howlongtobeat", så per timme är det inte så mycket.
Det finns en hel del aktiviteter i spelat att göra och lära sig.

Ett av dom bättre köpen till min SD iaf. Men beror på vad man gillar för typ av spel.
Annars kan man testa mindre än 2H på steam och refunda annars.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Det ser rätt simpelt ut till ytan med pixelgrafiken etc. men det är riktigt bra och charmigt.

Main story är 25-timmar enligt "howlongtobeat", så per timme är det inte så mycket.
Det finns en hel del aktiviteter i spelat att göra och lära sig.

Ett av dom bättre köpen till min SD iaf. Men beror på vad man gillar för typ av spel.
Annars kan man testa mindre än 2H på steam och refunda annars.

Har precis fått min SD och har massor annat att spela. Köpte dock Steamworld Dig 1&2 för ca 5 euro eller 50kr.körde lite och fastnade direkt. Påminner om de gamla flashspelen, nån som minns Motherload? ☺️

http:// https://youtu.be/QCMbRe8ij5g

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Det ser rätt simpelt ut till ytan med pixelgrafiken etc. men det är riktigt bra och charmigt.

Main story är 25-timmar enligt "howlongtobeat", så per timme är det inte så mycket.
Det finns en hel del aktiviteter i spelat att göra och lära sig.

Ett av dom bättre köpen till min SD iaf. Men beror på vad man gillar för typ av spel.
Annars kan man testa mindre än 2H på steam och refunda annars.

Ja, 170 kr kan man verkligen inte klaga på om spelet är 25 timmar långt. Tycker jag i alla fall.


signatur

I'm like you, I have no name.

1
Skriv svar