Medal of Honor: Warfighter

Robot
Medal of Honor: Warfighter

Nystarten av Medal of Honor blev en försäljningssuccé. Nu lyfter utvecklarna blicken från Afghanistan och ger spelarna hela världen i vad de kallar "den mest autentiska shootern någonsin".

#medal-of-honor, #medal-of-honor-warfighter, #danger-close-games, #battlefield-3


Medlem
Medal of Honor: Warfighter

"...icke-autentisk slowmotion" hehe. Touché!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Vad det är mycket snabbt snack om att spel ska blir bättre än "någonsin". Utvecklare gapar verkligen efter att de ska uppfinna något banbrytande. Och nu i ett krigsspel dessutom där allting redan har gjorts.

Jag menar.. blir detta ännu en linjär, scriptad korridorsshooter som försöker toppa alla andras explosioner från alla andra tidigare korridorsshooters så är det ju inget banbrytande eller "bättre än någonsin" heller. Bara en i mängden. Mycket snack och lite verkstad luktar detta.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

ser rätt nice ut däremot så var det förra bara skit så vet inte om man vågar tro på detta :/

Medlem

Måste se mer av det innan jag beslutar mig för vad jag ska tycka.

Medlem

Vi kommer köpa 10 miljoner ex av det här spelet och sen 10 Miljoner till av Black Ops 2. Och 5-6 miljoner av det där andra som släpps snart eller när det nu var. Och sen 6-7 mijoner ex av Ghost Recon. Fett nice.

Ha ha fy fan det har gått så långt att recensenter nu nästan ber om ursäkt över att skriva om nästa moderna skjutare. Ett par år till på det här viset och jag ser framför mig att man helt enkelt slutar skriva recensioner som med SBK serien för att det är typ samma sak som förra året som året innan som man recenserade.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Tröttnar folk aldrig?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Fast det är väl klart att det blev succé då BF3 betan ingick i varje spel. Betan som sedan blev helt gratis. Förjävligt att man lurar folk på det viset.

Medlem

Swedish SOG, nice!
Verkar va som COD fast SNYGGT!

Frostbite 2... usch! FB2 är väl inget annat än för ljust och för grått?

Skrivet av LoyalCrystalean:

Frostbite 2... usch! FS2 är väl inget annat än för ljust och för grått?

Beror väll på vad utvecklarna gör med motorn.

Själv är jag lite besviken på denna, jag hade hoppats på ett lite långsammare gameplay men om vad som står här är rätt så blir det mer call of duty än nånsin, nu ska dem också hoppa runt över hela världen..

Medlem

Hoppas de fixat multiplayer. Var en av de få som tyckte första hade potential.

Medlem

Vem blir upphetsad av sånt här längre? Finns det någon?


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Vem blir upphetsad av sånt här längre? Finns det någon?

Jag! Om det utförs bra det vill säga. Inget cod-trams.

Medlem

Första bilden, vad har gubben uppe på hjälmen? En Musse pigg docka eller vad?


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Första bilden, vad har gubben uppe på hjälmen? En Musse pigg docka eller vad?

NV=Night Vision Goggle's

Medlem

http://www.modulaatio.com/runningwithrifles/ <- när ett modernt fps kan ens komma i närheten av känslan att bara vara en soldat i mängden i detta indie spel så kan dom börja snacka autentiskt. AI som bedriver ett krig helt själva, fienden vet inte ens om att du är en spelare, du tål exakt lika mycket som en vanlig soldat etc.

Dessa jäkla 100% stenhårt scriptade rälskjutare där man knappt får gå en halvmeter åt sidan för att inte förstöra nästa "EPIC FUCKING MOVIELIKE MOMENT OF AWESOMENESS" kan köra upp sin "realism" nånstans där solen inte skiner.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

http://www.modulaatio.com/runningwithrifles/ &lt;- när ett modernt fps kan ens komma i närheten av känslan att bara vara en soldat i mängden i detta indie spel så kan dom börja snacka autentiskt. AI som bedriver ett krig helt själva, fienden vet inte ens om att du är en spelare, du tål exakt lika mycket som en vanlig soldat etc.

Dessa jäkla 100% stenhårt scriptade rälskjutare där man knappt får gå en halvmeter åt sidan för att inte förstöra nästa &quot;EPIC FUCKING MOVIELIKE MOMENT OF AWESOMENESS&quot; kan köra upp sin &quot;realism&quot; nånstans där solen inte skiner.

Hahaha jäkligt bra skrivet Håller med. Synd då jag verkligen gillade "militär" FPS. "Förut" när spelen var gjorda för tänkande människor så som Rainbow six, ghost recon etc.

Jag köper "kakan" om den ser god ut och smakar bra, men om ingredienserna är dåliga, då kommer den börja stinka ganska snart, då besöker jag aldrig bageriet igen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Dessa jäkla 100% stenhårt scriptade rälskjutare där man knappt får gå en halvmeter åt sidan för att inte förstöra nästa "EPIC FUCKING MOVIELIKE MOMENT OF AWESOMENESS" kan köra upp sin "realism" nånstans där solen inte skiner.

Sant. Sjukt löjligt att de gör reklam för "realism" när det finns t.ex ARMA som är i en helt annan liga.
Själv tycker jag en blandning av realism och icke-realism blir roligast att spela.

Medlem

Är det bara jag som är så otroligt trött på modern, mellan-västern inspirerade shooters? jag vill tillbaka till ww2 eller vietnam fan!!!

Skrivet av nibs:

Är det bara jag som är så otroligt trött på modern, mellan-västern inspirerade shooters? jag vill tillbaka till ww2 eller vietnam fan!!!

Jag vill ha fred även i spelvärlden, men det tjänar ingen pengar på...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ni som tröttnar behöver inte spela.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Jag tycker det ser ut precis som black ops och modern warfare. Men visst, det blir väl lite schysstare med frostbite, men särskilt nytänkande verkar det ju inte vara. Håller ögonen på detta spelet i alla fall.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Jag tänker inte köpa detta spelet och det är enbart pga. namnet.

Inaktiv

varför fick danger close fortsätta som spelutvecklare när dom gjorde sån skit med moh 2010?

Det är egentligen "Warfighters", men det ser lite konstigt ut på boxen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag ser fram emot det här!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Första bilden, vad har gubben uppe på hjälmen? En Musse pigg docka eller vad?

Ja, man brukar springa omkring med Musse Pigg-dockor i krig..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Helt ratt Fredrik! Det behover inte alltid vara kreativa triumfer! Viktigast ar val ett valpolerat spel!


signatur

Taskigt.

12
Skriv svar