Mario Kart 8 Deluxe är det bäst säljande Nintendo-spelet någonsin

Medlem
Skrivet av Molotov:

Har väldigt svårt att se vad som är så populärt med mario cart.
Som racingspel rätt tråkigt.
Som partyspel några rundor.
Alla jag känner som jag spelar med säger efter bara en stund att kul, men nu byter vi till nå roligare.

Just Mario Kart 8 är en återgång till orginalspelet där skicklighet belönas. Så partydelen (där det tidigare var en fördel att inte vara först) är nedtonad - som tur är! 🥰

Medlem
Skrivet av Majoren:

Ett av de värsta uttalanden jag läst.
Finns i praktiken inget att anmärka på med det spelet, hur mycket man än försöker hitta fel. Skulle rentav kalla det det fulländade spelet. Det närmaste jag kan hitta något att störa mig på är att det nästan är för många banor, kan man alltså få för mycket av det goda?

Haha oväntat. Det går inte argumentera med dig för du är Europas största Nintendo fanboy. Spelet har inget djup, är fult och blir repetitivt efter någon timme. Vill du ha mer?

Medlem
Skrivet av DieZe:

Haha oväntat. Det går inte argumentera med dig för du är Europas största Nintendo fanboy. Spelet har inget djup, är fult och blir repetitivt efter någon timme. Vill du ha mer?

Aj.
Man ska passa sig för att skämta med argt folk

Medlem
Skrivet av Majoren:

Aj.
Man ska passa sig för att skämta med argt folk

😊😊

Medlem

Haha, folk har väldigt starka åsikter om detta roliga storsäljare Riktigt bra ju, Nintendo erbjuder som oftast det bästa i spelväg vilken genre de än ger sig på! Dock är det ju mer partyspel än seriös simulationsracing såklart.

Medlem

Mario Kart 8 har ju funnits ända sedan 2014 på Wii U tiden. Det är tio år gammalt nu!

Medlem
Skrivet av xverminator:

Mario Kart 8 har ju funnits ända sedan 2014 på Wii U tiden. Det är tio år gammalt nu!

Snart så, den 30:e Maj tydligen

12
Skriv svar