Trevor-skådisen Steven Ogg snackar nedlagt GTA V-DLC

Robot
Trevor-skådisen Steven Ogg snackar nedlagt GTA V-DLC

Vi skulle ha fått lira som Trevor i ett James Bond-äventyr.

#Gta-5, #Rockstar


Medlem

Synd att det aldrig blev verklighet.
Online var inget för mig. Och när man tittar andra spelar aå är det flygande motorcyklar och skit, nej tack.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Låter ju helskönt. Och Steven verkar alltid vara en så underbar prick!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Dom kom på att bättre mjölka ur spelare på online läget istället.. jäkla trist var det.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Dom kom på att bättre mjölka ur spelare på online läget istället.. jäkla trist var det.

Ja, kunde de inte försökt få till båda delarna. Stor besvikelse över inget sp-DLC.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Molotov:

Synd att det aldrig blev verklighet.
Online var inget för mig. Och när man tittar andra spelar aå är det flygande motorcyklar och skit, nej tack.

Håller med till 100 procent, mest en massa flum och konstiga spellägen de 3-4 gånger jag gett mig in för att testa online. Och det skulle ha varit helt okej om vi parallellt ändå fått ett eller flera singleplayer-DLC, men eftersom vi aldrig fick det så kommer jag alltid att ha ett ont öga till GTA Online


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Passande att han blev röstskådespelare. Spelade dom in han i ogg format? 😸


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Gnällkuk

Trevor i Gta v är en av världens genom tiderna bästa karaktärer!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tyvärr så lär GTA6 bli endast online fokus också.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Tyvärr så lär GTA6 bli endast online fokus också.

Så synd! Föredrar enspelarkampanjerna. Och vem vill inte ha DLC-paket i klass med GTA IV igen? Make GTA great again (for gamers)!

ZF
Medlem

"Shaken and disturbed!"

Medlem

Mycket synd, hade bra gärna velat ha singleplayer DLC åt GTA V då jag aldrig riktigt fastnat för Online. Dessvärre tjänar de alldeles för bra på det så allt annat har fått lida från företaget. Inte bara avsaknaden av DLC till GTA V utan också avsaknaden av DLC till RDR2, satsning överhuvudtaget på RDR Online, urusla remakes av GTA Trilogy med mera.

Medlem

I vanlig ordning förstör "live service" allt.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Dom kom på att bättre mjölka ur spelare på online läget istället.. jäkla trist var det.

Det är det bästa som har hänt sen skivat bröd att mjölka spelarna på stålar

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Dom kom på att bättre mjölka ur spelare på online läget istället.. jäkla trist var det.

Precis.. om inte mjölkningen hade skett hade vi garanterat sett gta dlc och rdr2 undead nightmare 😫

1
Skriv svar