I kväll har dokumentären om The Last of Us Part II premiär

Robot
I kväll har dokumentären om The Last of Us Part II premiär

Kan ses på Youtube eller via The Last of Us Part II Remastered.

#Grounded-2, #Naughty-dog, #The-last-of-us-part-2, #nyhetstips


Medlem

Tre artiklar om denna på drygt två veckor. Med dessa förväntningar som ni planterat, lär det vara ett sjujäkla mästerverk!

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Tre artiklar om denna på drygt två veckor. Med dessa förväntningar som ni planterat, lär det vara ett sjujäkla mästerverk!

Jag förväntar mig en propagandafilm om hur bra TLOU 2 är, och hur hemska folk som inte tycker det är.


signatur

I drank what?

Medlem

Ypperligt tillfälle att annonsera en PC-version tycker jag...

Medlem

Detta står först på listan efter att jag nattat dottern.

Medlem

Tittade precis klart. Riktigt bra, rekommenderar för de som är spelintresserade. Har ni inte spelat spelet än, gör det först, ni kommer inte ångra er

Skägg.
10 Chambers

Fantastiskt dokumentär, och en hel del igenkänningsfaktor efter drygt två år på andra sidan. Kul att få vara med i den också!


signatur
Medlem

Jag undrar hur många sådana här dokumentärer som påbörjas men aldrig slutförs?

Om spelet kommer ut och hyllas slutför man säkert men hur gör man om spelet kommer ut och är ett Anthem eller Redfall?

Det hade varit väldigt intressant att få inblick i utvecklingar som "gått snett" men samtidigt kan man såklart förstå om man vill sopa det hela under mattan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Margy:

Jag undrar hur många sådana här dokumentärer som påbörjas men aldrig slutförs?

Om spelet kommer ut och hyllas slutför man säkert men hur gör man om spelet kommer ut och är ett Anthem eller Redfall?

Det hade varit väldigt intressant att få inblick i utvecklingar som "gått snett" men samtidigt kan man såklart förstå om man vill sopa det hela under mattan.

Det vore ju helt klart intressanta dokumentärer!


signatur
1
Skriv svar