Alla Cyberpunk 2077-moddar pausas automatiskt av Phantom Liberty-skäl

Robot
Alla Cyberpunk 2077-moddar pausas automatiskt av Phantom Liberty-skäl
Medlem

Det är nog dags att äntligen tackla Cyberpunk för mig. Jag förbokade spelet men kom aldrig att dyka djupt i spelet så jag lade det på hyllan.
Med 2.0 känns det som att det inte finns någon ursäkt längre att inte lira igenom det.

Medlem

Tur man kan sätta på dom igen, för tänker inte spela igenom PL förrän jag klarat mainstoryn med min nya gubbe. Kör lite småmoddar som fixar till och tar massa FX glitches m.m. som jag personligen stör mig. Sen är ju startup-modet som tar bort alla videos i början ett måste! Spelet startar på 5 sekunder istället för 45.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Sen är ju startup-modet som tar bort alla videos i början ett måste! Spelet startar på 5 sekunder istället för 45.

Precis, har än så länge nöjd mig med just den modden.

Medlem

Dom nämner inget om oss som köpte via GoG. Nån som har koll? Drog iofs base game utan mods

Medlem
Skrivet av Frisell:

Dom nämner inget om oss som köpte via GoG. Nån som har koll? Drog iofs base game utan mods

Har GoG en mod-funktion eller installerar man dom manuellt?

Medlem
Skrivet av waeress:

Har GoG en mod-funktion eller installerar man dom manuellt?

ingen aning om jag ska vara ärlig =D

Medlem
Skrivet av Frisell:

ingen aning om jag ska vara ärlig =D

Jag gissar nej, men jag vet inte om dom har infört det.
Iaf, när klienten inte tar hand om det (som med steam workshop t.ex.) så finns ingen anledning eller främst möjlighet att stänga av det.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Dom nämner inget om oss som köpte via GoG. Nån som har koll? Drog iofs base game utan mods

Det installeras manuellt eller typ via någon mod manager som vortex, osäker om det pausas för GOG men jag personligen valde ta bort samtliga mods och inväntar uppdateringar från dom moddar jag är intresserad av för att undvika problem

1
Skriv svar