Vad händer med FZ/FF?

Backloggens befriare
Vad händer med FZ/FF?

Nu är sommaren med råge över, var är Fragzone Fredag?
Edit: Såg nu att Daniel ligger hemma sjuk och att det var planerat till FF premiär idag annars.

Andra saker som poppat upp i mitt huvud, var är FZ på väg?
Är det inte dags att ta tag i lite gammalt bös - som ouppdaterade patreon-listor (personligen har jag inte varit patreon på, åratal i det här laget på grund av att jag inte tyckte att det gav vad det kostade, ändå står jag som guldmedlem), en totalt (vad det verkar) ouppdarad patreon, en redaktionssida som väldigt godtyckligt listar de som faktiskt skriver artiklar och recensioner (var är t.ex. @Johan Lorentzon?).
Var är det redaktionella innehållet? Krönikor, kåserier, "debattartiklar"?

Alla frågor ställda i bästa välmening.


signatur

Ad hoc addendum

Farornas Konung

@keffkebab Tack för att du belyser ämnet! Känns mer som en streaming tjänst än som ett spelforum.

Skribent

Var är Johan Lorentzon? Jag är här! Nä men skämt åt sido. Jag är säker på att krönikor och sådant kommer igång nu när sommaren är slut. Jag har lite saker jag tänkt skriva om men har inte haft tid mellan liv, spelande, jobbande, recensioner och nyhetsskrivande. Vill även få tid att göra lite fler intervjuer och har fler saker på G också.


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av keffkebab:

Nu är sommaren med råge över, var är Fragzone Fredag?
Edit: Såg nu att Daniel ligger hemma sjuk och att det var planerat till FF premiär idag annars.

Andra saker som poppat upp i mitt huvud, var är FZ på väg?
Är det inte dags att ta tag i lite gammalt bös - som ouppdaterade patreon-listor (personligen har jag inte varit patreon på, åratal i det här laget på grund av att jag inte tyckte att det gav vad det kostade, ändå står jag som guldmedlem), en totalt (vad det verkar) ouppdarad patreon, en redaktionssida som väldigt godtyckligt listar de som faktiskt skriver artiklar och recensioner (var är t.ex. @Johan Lorentzon?).
Var är det redaktionella innehållet? Krönikor, kåserier, "debattartiklar"?

Alla frågor ställda i bästa välmening.

Krönikor har vi kört en hel del av feb-juni det här året. Sedan har det varit "E3-tider" och semester, och vi har av olika skäl inte kommit igång med FF ännu heller. Med andra ord, det är på gång!

Allt annat håller jag med om!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Angående Patreon och redaktionssidan så är det saker vi helt klart får titta på och uppdatera.


signatur

"Writer and Fighter"

Backloggens befriare
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var är Johan Lorentzon? Jag är här! Nä men skämt åt sido. Jag är säker på att krönikor och sådant kommer igång nu när sommaren är slut. Jag har lite saker jag tänkt skriva om men har inte haft tid mellan liv, spelande, jobbande, recensioner och nyhetsskrivande. Vill även få tid att göra lite fler intervjuer och har fler saker på G också.

Ah, jag menade mest, varför är du inte med på redaktions-sidan! Du är ju en STOR del av sajten i övrigt!


signatur

Ad hoc addendum

Skribent
Skrivet av keffkebab:

Ah, jag menade mest, varför är du inte med på redaktions-sidan! Du är ju en STOR del av sajten i övrigt!

haha, ja jag försökte mig på ett skämt som inte gick fram.


signatur

"Writer and Fighter"

Redaktör
Skrivet av keffkebab:

Nu är sommaren med råge över, var är Fragzone Fredag?
Edit: Såg nu att Daniel ligger hemma sjuk och att det var planerat till FF premiär idag annars.

Andra saker som poppat upp i mitt huvud, var är FZ på väg?
Är det inte dags att ta tag i lite gammalt bös - som ouppdaterade patreon-listor (personligen har jag inte varit patreon på, åratal i det här laget på grund av att jag inte tyckte att det gav vad det kostade, ändå står jag som guldmedlem), en totalt (vad det verkar) ouppdarad patreon, en redaktionssida som väldigt godtyckligt listar de som faktiskt skriver artiklar och recensioner (var är t.ex. @Johan Lorentzon?).
Var är det redaktionella innehållet? Krönikor, kåserier, "debattartiklar"?

Alla frågor ställda i bästa välmening.

En bra spark i vår rumpa - tack!

Det är hög tid att fixa det du tar upp, ja. Vi tar ett tag på allt det där inom kort. Tack för feedback.


signatur
Medlem

Vill också gärna höja den här frågan lite, jag har inga problem att stötta FZ via Patreon, hade kunnat tänka mig att utöka stödet också men då får det ju ändå hända något? 10% rabatt i en shop som inte finns längre? Känns väl som att FZ förtjänar bättre än att ha sånt gammalt bös liggande?

Hade också varit intressant att höra lite om vad FZ siktar på att producera under det kommande året, en liten statusuppdatering här och där hade varit trevligt att höra.

1
Skriv svar