Medal of Honor: Warfighter avslöjat

Robot
Medal of Honor: Warfighter avslöjat

I höst släpps ett nytt Medal of Honor som den här gången drivs av Battlefield 3-motorn.

#nyhetstips, #electronic-arts, #medal-of-honor-warfighter, #danger-close-studios, #medal-of-honor, #dice, #battlefield-3


Medlem
Medal of Honor: Warfighter avslöjat

Grafiskt har jag högar förväntningar men utan några som helst ingame klipp kan man väl knappast ha några riktiga förväntningar.

Medlem

Förra var ju en katastrof, inget kommer ändå slå Mohaa. Blir bara en kass Cod ripoff och inget annat.

Medlem

"Warfighter" haha! Ett bättre namn hade inte varit fel.

Medlem

Ska bli intressant att se vad Danger Close väljer att göra med MP delen. sedan är jag glad att Dice inte är med längre, de borde fokusera på att fixa ett Bad Company 3

Medlem

Jag tycker Medal of Honor fått oförtjänt mycket kritk. Singleplayer var dock inte bra, det håller jag med om. Men multiplayer hade jag riktigt roligt med. Det var skön omväxling från t.ex Bad Company 2. Har ju släppts betydligt sämre spel än så.

Hur som helst, är nyfiken på vad de kokar ihop denna gång


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

#4 Nej de ska fixa ett Mirror's edge 2!!

Medlem

My prediction: FLOPP


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Harregud sikket namn


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Fantasifullt namn!

Medlem

Snälla inte mer av dessa Modern day shooters. Jag vill se nytt, ny skapande. Ok gör dem ett Rts/Fps modern day shooter med stora taktiska inslag hade inte varit fel..

Medlem

Rådiggade första spelet.. riktigt coolt. Blir ett köp oavsett betyg.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Jag har höga förhoppningar! Tycker förra MOH var underskattat även om det inte är lika bra som Airborne.
Om de bara vågar avvika lite från COD-normen och förlänger kampanjen så... I'm on!

Medlem

Blir förmodligen exklusivt till origin. Nej tack isf.

Medlem

bara de inte bestämmer sig för att pumpa ut en ny version varje år så är jag nöjd
visserligen börjar man änna bli lite trött på modern krigsföring nu, vill gärna se något annat så man får lite variation

Medlem

Jag vill ha tillbaks MOHAA och inte minst M1 Garand

Medlem

När det kom var det bland de bästa spelen som gjorts, Call of Duty var dock det spel som MoH borde ha varit och personligen anser jag det första CoD var ett av de bästa spelen som gjorts som bygger på WW2 eran. Dagens Call of Duty spel har helt gått ifrån det jag gillade med första spelet, samma sak verkar även hänt med MoH. Ett nytt MoH som hämtar inspiration från det första spelet och det första CoD hade varit grymt. Cirkeln är ju för övrigt sluten, de som lämnade EA för att slippa göra spel på samma IP är ju nu tillbaks hos dom, ska bli intressant att få mer info om det spelet.

Medlem
Medlem

Intressant. Ettan var okej, samma kvalité som ett cod game typ. Hoppas dom försöker distansera sig från cod istället och går med en kanske mer realistisk route med öppnare kampanj och en annorlunda MP upplevelse.

Medlem
Skrivet av Digu21:

Snälla inte mer av dessa Modern day shooters. Jag vill se nytt, ny skapande. Ok gör dem ett Rts/Fps modern day shooter med stora taktiska inslag hade inte varit fel..

Nånting jag personligen tycker skulle funka riktigt bra att blanda vore battlefield/world in conflict. Några är commanders medans resten är fotsoldater/förare. Skulle kunna vara riktigt intressant imo.

Medlem

Ska spelet använda Frostbite 2.0 så tänker jag avvakta och kolla upp rapporter från andra spelare...med tanke på hur jäkla stabilt Battlefield 3 flöt på pc


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vet inte om det är bestämt att det ska var någon viss tidålder, men om dem gör det till ett andra världskriget spel är det iallafall för mig ett givet köp. Sen tror jag det går bättre om dem gör det så också, börjar bli lite tröttsamt med nutid fps.

Medlem

Jag misstänker att även denna gång kommer det att bli en "CoD utmanare" aka en CoD klon fast nu med snygg grafik, då EA desperat försöker få Frostbyte 2 att vara värd utvecklingskostnaden.
Kan alltid hoppas att "nya" utvecklare vågar göra ett bra spel, då Dice medvetet sänkte det för att inte riskera Bf3, men då EA styr så tvivlar jag.
Hoppas kan man ju alltid iaf ^^

Medlem

"Warfighter"... Kunde lika gärna döpt det till "Warriors of War"

Medlem

WW2 med Frostbite2 vore härligt
Bara spelmotorn är optimerad då, kan fortfarande inte spela mitt BF3 (dock funkar alla andra AAA-titlar på datorn) så MW3 har varit bra plåster på såren denna vinter, grymt spel!

Medlem

Finns det cod 1 eller 2 public servrar fortfarande? Vill spela ett spel där det krävs extremt mycket mer skill & teamwork mot vad dagens bf3/mw3 kräver.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Japp. Gillade absolut ettan!

Medlem
Skrivet av Augustus:

Japp. Gillade absolut ettan!

Om du menar förra spelet så var inte det ettan.

Medlem

Åh vilket bra namn på ett spel!!!!!!!!!!!

Medlem

Som i Simpsons när Homer döper om sig till Max Power efter att de förlöjligat hans namn i serien "Police Cops".

123
Skriv svar