Aprils Playstation Plus-tillskott inkluderar Immortals of Aveum

Robot
Aprils Playstation Plus-tillskott inkluderar Immortals of Aveum

Såväl som en Minecraft-spinoff och en riktigt bra sidoscrollare.

#nyhetstips


Medlem

Immortals har jag varit sugen på så blir nog att testa det.

ZF
Medlem

"Spelet är ett FPS där skjutvapen bytts ut mot magi, och det är ett påkostat äventyr med full fokus på singleplayer."

Tipsar att testa Ziggurat för mindre än halva priset istället. Samma princip fast att spelet har design och magin ser inte ut som hela skärmen konstant är fylld av slumpmässiga plasmaeffekter från en skärmsläckare.

Medlem

Skul är ett roguelite utan nån vidare story, enkelt att komma in i men svårt att bemästra. Gameplay är riktigt bra och man kan lägga ner mycket tid. Grafik och ljud är bra och man känner inte att det är en grind. Överlag höga betyg från både spelare och kritiker och gillar man genren är det inte mycket att reta sig på alls.

"Bara en runda till"

Skulle säga att det är värt minst 4 av 5, som rougelite lägger jag det precis efter Returnal och Hades.

Medlem

Jag hade det kul med Immortals! Snygga cutscenes och någorlunda intressant story. Tycker lite synd det blev så illa mottaget.

Medlem

Skul har jag varit sugen på länge, senast igår tänkte jag på det. Tackar och tar emot!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Immortals of Aveum köpte jag, va lite mellanmjölk men tog mig igenom det iaf.

Medlem
Skrivet av Lindhenberg:

Skul är ett roguelite utan nån vidare story, enkelt att komma in i men svårt att bemästra. Gameplay är riktigt bra och man kan lägga ner mycket tid. Grafik och ljud är bra och man känner inte att det är en grind. Överlag höga betyg från både spelare och kritiker och gillar man genren är det inte mycket att reta sig på alls.

"Bara en runda till"

Skulle säga att det är värt minst 4 av 5, som rougelite lägger jag det precis efter Returnal och Hades.

Tack för infon!

Jag hade aldrig hört talas om detta men då jag brukar gilla roguelites så blir nog detta något jag provar.

Medlem

Bra Essiantial-månad!

Medlem

Mitt största problem med ps+ är att jag alltid köper dom spel jag vill ha dag ett. Och dom jag vill ha som jag inte köper har jag igentligen inte tid med endå. Så det är väldigt sällan jag kan uppskatta spelen. Har ändå ps+++ för typ 1300 om året utan att spela spelen....

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Mitt största problem med ps+ är att jag alltid köper dom spel jag vill ha dag ett. Och dom jag vill ha som jag inte köper har jag igentligen inte tid med endå. Så det är väldigt sällan jag kan uppskatta spelen. Har ändå ps+++ för typ 1300 om året utan att spela spelen....

Jag tycker om att få spel som jag är intresserad av men osäker på om det är värt pengarna.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag tycker om att få spel som jag är intresserad av men osäker på om det är värt pengarna.

Ja det är rätt skönt. För mig är det mer som en demo tjänst. Jag provar en del av spelen som man kan spela men inte mycket mer. Och eftersom tjänsten inte går att dela så måste jag köpa vissa spel ändå. Som tex Stray. För min äldsta son får tillgång till alla mina spel.

1
Skriv svar