Länk till Sweclockers startsida i rutan "Externa nyheter"

Medlem
Länk till Sweclockers startsida i rutan "Externa nyheter"

Hej.

Ja som rubriken säger, varför inte ha en länk till Sweclockers startsida i rutan "Externa nyheter" (t.ex. på "Hårdvarunytt från SweClockers") till höger? Som det är nu klickar jag på någon random nyhet för att sedan direkt klicka mig till Sweclockers startsida och läsa nyheterna i tur och ordning, jättejobbigt med så mycket klickande... Tack på förhand!

/Henke

Jobbar med data

Hej,

Tack för tipset. Inget vi direkt tänkt på att man vill kunna komma direkt till startsidan. Borde inte vara konstigheter göra hela raden "Hårdvarunytt från SweClockers" till en länk.

/ Johan

Medlem

Hej igen.

Hur går det med länken - misstänker att ni jobbar heltid med detta i en månad nu?

Jobbar med data

Hej,

Då det här är ett så pass intensiv uppgift kommer vi att hålla på med den resten av året.

/ Johan

Medlem

Hej igen.

Vill inte stressa er men tror ni detta går att fixa till inom överskådlig framtid (5-10 år)? Sitter fortfarande och "extra-klickar" varje dag och vill ju gärna att min mus håller så länge som möjligt. Dessutom kan man ju få musarm av allt klickande.

/Henke

Jobbar med data

Det tog bara över ett år.... glömde skapa ett ärende så denna hamnade mellan stolarna. Den slank med i veckans release.

Medlem

Äntligen! Jäklar vad fint! Tack så mycket, nu kommer jag sova gott inatt!

/Henke

1
Skriv svar