En hederlig kalender för "Upcoming streams"

Medlem
En hederlig kalender för "Upcoming streams"

Halloj där ute på det stora nätet!

Nu kanske jag inte har kikat SÅ noga om det finns något liknande här på Forumet, men oavsett -

Varför kan det inte finnas en liten hederlig kalender á-la-90-tals webbsidor hade, med "Upcoming streams/Game Shows"?
Precis på samma sätt som det visas "Nytt i forumet" etc.

Den kan ju visa datum för både Livestreams av spel, Game shows etc., kanske t.o.m. spelsläpp ?

Kan vara roligt att ha lite koll på't, och inte bara behöva spetsa öronen i slutet av livestream:sen (livestream:arna? liveströmmen? ah ni fattar), för att ha veta vad som komma skall.

Jag förstår att livestreamsen och Fragzone Fredagar framförallt kan bli inställda pga diverse personliga saker såklart, men prella kan man ju få lova att göra?

Men vad tycks? Hade det inte varit något? =D

//ViltordSWE

Redaktör

Sent svar - sorry!

Kommande streams listas på Youtube under https://www.youtube.com/@FZseMultimedia/streams. Men det går inte att lägga in så många eftersom vi ofta inte vet vad vi kan streama förrän några dagar innan. Är tyvärr ofta sena besked i den här branschen: vi har t.ex. en stream nu på torsdag som vi inte kan berätta att vi gör förrän några timmar innan den går live. Då är det svårt att göra ett vettigt schema över nån längre tid.

Sen har vi ju releaselistan här på siten för... releaser! Jag tror man bör hålla isär olika saker, blir lätt oöverskådligt annars. Sen är det en hel del jobb att underhålla allt, vi måste väga det mot läsarintresset. En kalender, t.ex., kräver en insats av vår kodare. Vi har bara en sån, och vi delar honom med Sweclockers, så det blir prioriteringsfråga.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Sent svar - sorry!

Kommande streams listas på Youtube under https://www.youtube.com/@FZseMultimedia/streams. Men det går inte att lägga in så många eftersom vi ofta inte vet vad vi kan streama förrän några dagar innan. Är tyvärr ofta sena besked i den här branschen: vi har t.ex. en stream nu på torsdag som vi inte kan berätta att vi gör förrän några timmar innan den går live. Då är det svårt att göra ett vettigt schema över nån längre tid.

Sen har vi ju releaselistan här på siten för... releaser! Jag tror man bör hålla isär olika saker, blir lätt oöverskådligt annars. Sen är det en hel del jobb att underhålla allt, vi måste väga det mot läsarintresset. En kalender, t.ex., kräver en insats av vår kodare. Vi har bara en sån, och vi delar honom med Sweclockers, så det blir prioriteringsfråga.

Tack för svar bäste Thomas!

Jaa, den är jag medveten om, kommande streams på Er Youtube-sida alltså, likaså "releaser" här på sidan ^^ tänkte bara att det hade varit smutt med en som sagt "hederlig kalender" allt till trots. Förstår att det blir lite underligt att ha "kanske-en-stream-här" och "kanske-en-stream-där", men precis som med spel som har "fasta" releaser, så tror jag de flesta (ja, jag talar för _alla_ här ^^') här inne ändå skulle uppskatta en indikation på det.

Men ja, med en kodare kanske det blir lurigt att "maintaina" så att säga. Vill ni att jag hoppar in som frilans är det bara hojta till ^^ 9 år plus inom området!

PS. Väldigt tacksam för svaret oavsett om det blir en kalender (i framtiden) eller inte!

1
Skriv svar