FZ har nya speldatorer från Komplett – vi benchmarkar!

Medlem
Skrivet av anon_326443:

Som vanligt icke intressanta burkar, volvo 240 som nättagg, och volvo 240 som NVME " i "värstingen", och volvo 240 chassi där också.

Inget fel på Volvo 240 så det så.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent

Oj, nice med uppgradering!

Då kanske det är dags att ni uppgraderar sidan om maskinparken också som jag snubblade in på häromdagen när jag slösurfade här på sidan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shadee:

Oj, nice med uppgradering!

Då kanske det är dags att ni uppgraderar sidan om maskinparken också som jag snubblade in på häromdagen när jag slösurfade här på sidan.

Japp, den ska såklart ändras


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Japp, den ska såklart ändras

3090, nya Ryzen och prestandatester i all ära, men jag tror nog de flesta av oss sitter här och funderar över all RGB. Hur många färger? Går det att synka? Kan den blinka i takt med musik? Finns det spel som utnyttjar RGB på komponenterna för att föhöja upplevelsen?

Ja frågorna är många och jag hoppas ni tar i med hårdhandskarna och analyserar ordentligt, för som alla vet så är RGB den överlägset viktigaste aspekten av datorkomponenter. Se bara på grafikkort, jag utmanar er att hitta ett grafikkort från 20xx eller 30xx generationerna som har RGB och finns i lager. Sammanträffande att det inte finns? I think not!

Nej, nu ska jag sluta vara oseriös och halvdryg och ta tag i den här dagen! Oväntat fint väder här i Uppsala faktiskt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shadee:

3090, nya Ryzen och prestandatester i all ära, men jag tror nog de flesta av oss sitter här och funderar över all RGB. Hur många färger? Går det att synka? Kan den blinka i takt med musik? Finns det spel som utnyttjar RGB på komponenterna för att föhöja upplevelsen?

Ja frågorna är många och jag hoppas ni tar i med hårdhandskarna och analyserar ordentligt, för som alla vet så är RGB den överlägset viktigaste aspekten av datorkomponenter. Se bara på grafikkort, jag utmanar er att hitta ett grafikkort från 20xx eller 30xx generationerna som har RGB och finns i lager. Sammanträffande att det inte finns? I think not!

Nej, nu ska jag sluta vara oseriös och halvdryg och ta tag i den här dagen! Oväntat fint väder här i Uppsala faktiskt!

Så fort datorerna är på kontoret igen ska jag ge dig en RGB-benchmark. Tomas har dock sagt att hans tester inte är helt klara och inte beräknas bli det förrän 2023...


signatur
Fragtjuv

Åhh, känslan av att få ny teknik är svårslagen! Jag längtar tills jag har en ny dator på plats men det lär väl dröja tyvärr eftersom 3080 fortfarande är svårt att få tag på!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Så fort datorerna är på kontoret igen ska jag ge dig en RGB-benchmark. Tomas har dock sagt att hans tester inte är helt klara och inte beräknas bli det förrän 2023...

Det ser jag fram emot! Om det inte kommer något så ska jag nog komma ihåg att påminna dig 2023! Tro inte att du kommer undan!

12
Skriv svar