Battlefield 5 får EA:s antifusksystem i morgon

Medlem

Jaha, den kommer i kraft klockan 8 *UTC*. Alltså klockan 10 här i Sverige som jag förstår det? Loggade in och spelade och det var någon trollfabror som teleporterade runt hela kartan och dödade allihopa. Får väl vänta lite då.

Redaktör
Skrivet av Statement:

Jaha, den kommer i kraft klockan 8 *UTC*. Alltså klockan 10 här i Sverige som jag förstår det? Loggade in och spelade och det var någon trollfabror som teleporterade runt hela kartan och dödade allihopa. Får väl vänta lite då.

My bad! Sorry, tänkte CET. Fixar nyheten.


signatur
Medlem

BF kommer nu tydligen sluta fungera i Linux pga. detta, surt.

Medlem

Äh, nu kom det uppdatering och den frågade om den kunde installera easy anticheat. Ja på den. Och sen då? Den har fastnat i en slags evig update loop, där den ber om en uppdatering, hämtar man den så säger den att det finns en uppdatering, och så håller det på för synes evigt

Startar man om EA klienten så ser det ut att fungera.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Jag har cirka 1600 timmar och Battlefield 5 är det värsta jag har upplevt med fuskare än i något tidigare BF spel.

EA i ett nötskal kommer nu på och inser problemen.

EA jag ger två mitten fingerar till er.

Är det på PC? Har spelat BFV i över 500 timmar på PS5 och brukar oftast hamna på förstaplatsen. Om det finns så många fuskare gör de antingen ett dåligt jobb eller så finns de inte på PS5.

12
Skriv svar