I kväll bjuder Nintendo in till en ny Indieworld-sändning

Robot
I kväll bjuder Nintendo in till en ny Indieworld-sändning

Se vilka indiespel som är på väg till Switch.

#Indieworld, #nyhetstips


Medlem

Jag håller tummarna!


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Releasehästryttare

Vågar inte hoppas längre! D:

Spontant är det väl mer logiskt att ge en ny trailer och release datum på gameawards

Medlem

Silksong är bara en dröm.

Det kommer inte visas under denna sändning, tror det blivit för stort och hypat. Möjligen The Game Awards eller Summer Game Fest.

Men, har jag fel så blir jag inte direkt ledsen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Då är det väll bekräftat eftersom denna Direct inte är Switch 2.

Switch 2 lanserat inom absolut senast 1 år. (November 2024)
Announcement mellan tidigast Direct i Februari och absolut senaste E3/eget event i juni)

Man kan väll säga att tidslinjen börjar bli väldigt tydlig.

Utannonsering: Februari - Juni
Lansering: Sent Augusti - November (Kanske sent maj/tidigt juni om utannonsering sker tidigt februari)

*Switch 2 kommer inte släppas under Juli/början på augusti som semesterns högtid.
* Nintendo har aldrig haft något event i Januari så vi kan räkna bort denna månad med

Medlem

Silksong kommer med största sannolikhet inte visas ikväll, tyvärr, men läckaren Pyoro har hintat med "Finally we will be able to roast some marshmallows on the Switch" vilket tydligen är en bekräftelse på att Outer Wilds kommer visas ikväll. Kanske är det den stora avslutaren till och med. Men som sagt, inga tecken på Silksong - vilket visserligen inte behöver betyda att det inte visas utan att läckare inte tagit del av just den biten i sådana fall. Så liten smula hopp finns väl. Typ.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Silksong kommer med största sannolikhet inte visas ikväll, tyvärr, men läckaren Pyoro har hintat med "Finally we will be able to roast some marshmallows on the Switch" vilket tydligen är en bekräftelse på att Outer Wilds kommer visas ikväll. Kanske är det den stora avslutaren till och med. Men som sagt, inga tecken på Silksong - vilket visserligen inte behöver betyda att det inte visas utan att läckare inte tagit del av just den biten i sådana fall. Så liten smula hopp finns väl. Typ.

Självklart stämde "ryktet" och jag kan inte vänta på att få spela detta på Switch!

Dessa såg intressanta ut också! (och glad att Braid kommer till Switch!)

För 20 år sedan tänkte de göra detta spelet till GBA, men det lades på hyllan. Nu släpps det till Switch istället!

1
Skriv svar