Första in game-trailern för Settlers-liknande Pioneers of Pagonia

Robot
Första in game-trailern för Settlers-liknande Pioneers of Pagonia
Medlem

Detta blir nog trevligt! Särskilt efter settlers fiaskot.

Geeks Gaming

Gör mig bara sugen att köra settlers 3

Medlem
Skrivet av lyrael:

Detta blir nog trevligt! Särskilt efter settlers fiaskot.

ja hoppas detta blir bättre, hade verkligen sett fram emot settlers


signatur

//monster

Medlem

Det här ska spelas. Fattar inte hur Ubi kunde misslyckas så fatalt med senaste Settlers. Det hade ju bara varit att ta Settlers 2 eller 3 och piffa upp grafiken. Det är ju det vi som gillar lite lugnare strategi vill ha. Inte en massa hjältar och skit.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Hypelevel: Moderate.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ser mer ut som "foundation" än the settlers. Verkar skoj men skulle vilja ha lite mer fighting också.

Inaktiv

När tyska ingenjörerna är i farten på Youtube vet man att det härjar settlers
Även om jag väntat på detta spel var det ingen wow-känsla från trailern. Önskar man kunde bygga mer på höjden och estetiken kunde vara mer föränderlig och levande.

Medlem

Det här såg intressant ut på riktigt. Har väntat på en värdig uppföljare till Settlers 3 & 4 som jag återkommer till årligen sen de släpptes. inget av de Settlers uppföljare som kommit efter dem har fångat mig med det mys som de spelen har.
Kanske finns de redan, ingen aning?

Medlem

Åh, mysigt! <3

Medlem

DETTA!!!
Det var precis det här jag ville att nya Settlers skulle vara. Men så blev det inte.
Jag är en av dem som är så gammal så jag äger originalet av Settlers och tycker att anniversary utgåvan av tvåan är bästa i serien.

Jag kommer köpa detta. Shut up and take my money!

Medlem

Remake på settlers4 med playable dark tribe, bättre random map generator och bättre AI vore drömmen

Medlem
Skrivet av erson:

Remake på settlers4 med playable dark tribe, bättre random map generator och bättre AI vore drömmen

Det skulle jag verkligen vilja ha, det hade varit guld.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar