Xbox hedrar Akira Toriyama med en gratis bakgrund i Blue Dragon-tema

Robot
Xbox hedrar Akira Toriyama med en gratis bakgrund i Blue Dragon-tema
Medlem

Förvirrande att se Dragon Ball som artikelbild.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Har haft Blue Dragon nedladdat på Xboxen i nästan två år men har inte kört det än för jag har andra RPGs jag vill avsluta först. Det var ett av få 360-spel jag verkligen ville köra på den tiden då jag bara hade ett PS3 för jag tyckte det såg så charmigt ut.

Medlem

Blue Dragon är bra. Men när det gäller bortglämda RPGn på Xbox så klår inte Blue Dragon Lost Odyssey. Lost Odyssey borde ha varit Final Fantasy 13 istället för det avskräde vi fick

Skribent
Skrivet av Aletheides:

Blue Dragon är bra. Men när det gäller bortglämda RPGn på Xbox så klår inte Blue Dragon Lost Odyssey. Lost Odyssey borde ha varit Final Fantasy 13 istället för det avskräde vi fick

Lost Odyssey är också underskattat och bortglömt. Där Lost Odyssey kunde anses vara ett inofficiellt Final Fantasy kan Blue Dragon anses vara ett inofficiellt Dragon Quest.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blue Dragon minns jag knappt något ifrån utöver att jag absolut hatade boss musiken. Skulle vara kul att få ett modernt sätt att spela spelet på

Releasehästryttare
Skrivet av Hanzo:

Förvirrande att se Dragon Ball som artikelbild.

Hade inte det varit ett roligt 1 april skämt, Fz är nu en sida dedikerad till Anime istället för spel!

1
Skriv svar