Banishers: Ghosts of New Eden kommer ha fem olika slut

Robot
Banishers: Ghosts of New Eden kommer ha fem olika slut

Valen spelar roll i Don't Nods nya spöksaga.

#Banishers-ghosts-of-new-eden, #Dont-nod


Medlem

Stort fan av Don't Nods spel, så ser fram emot detta!

Skribent
Skrivet av B-itta:

Stort fan av Don't Nods spel, så ser fram emot detta!

Jag älskade Remember Me och Vampyr. Anser att båda är lite underskattat.

Sen var ju Jusant också ett fint spel.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag är taggad! Håller helt klart med om att Vampyr är underskattat. Har inte testat Remember Me, får kolla in det också! Mycket trevligt med mindre, fokuserade spelupplevelser.

Skribent
Skrivet av aethernox:

Jag är taggad! Håller helt klart med om att Vampyr är underskattat. Har inte testat Remember Me, får kolla in det också! Mycket trevligt med mindre, fokuserade spelupplevelser.

Remember Me har ett väldigt udda fightingsystem där man kan göra sina egna kombokedjor. Men också en intressant tidsmanipuleringsmekanik så spelet är lite udda överlag. Jag gillar dock scifi-grejen och spelet bär helt klart en speciell stämpel av Don't Nod som vi fortfarande ser i deras spel idag.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tycker det ser lovande ut. Life is strange och Tell me why tyckte jag riktigt mycket om. Även om det här är ett väldigt annorlunda spel jämfört med de titlarna så hoppas jag att de lyckas berätta en lika bra historia här.

Skribent
Skrivet av Bennii:

Tycker det ser lovande ut. Life is strange och Tell me why tyckte jag riktigt mycket om. Även om det här är ett väldigt annorlunda spel jämfört med de titlarna så hoppas jag att de lyckas berätta en lika bra historia här.

Just ja, glömmer bort att de även gjort de spelen. Även dessa är riktigt bra. Det som genomsyrar allt är att de alltid har en bra historia och berättat även om teknisk saker kan halta.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Grym studio, ser fram emot detta då man även älskar skräck och spöken. Perfekt mix.

1
Skriv svar