Tredje Diablo 4-säsongen börjar 23 januari

Robot
Tredje Diablo 4-säsongen börjar 23 januari

Namn och innehåll ännu okända.

#diablo-iv


Medlem

Gjorde mycket bra nuvarande säsongen så hoppas på lika mycket tillägg och förbättringar i den nya.
Till expansion borde nog spelet vara där det skulle varit från början

Medlem

Nä. Aldrig att man kör detta igen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hade riktigt kul i säsong 2 jämfört med vid release så ser fram emot detta. Tycker det är bra att de håller det hemligt så länge som möjligt.


signatur

osv.

Medlem

Diablo 4 dåligt. 1Up mig nu

Medlem
Skrivet av Karmak:

Gjorde mycket bra nuvarande säsongen så hoppas på lika mycket tillägg och förbättringar i den nya.
Till expansion borde nog spelet vara där det skulle varit från början

Skaffade inte spelet innan säsong 2 var igång (förutom betaperioderna) men instämmer, hade mycket kul i säsong 2.
Jag är ganska casual så det tog tid som tusan innan jag vågade mig på Duriel 😅

Skrivet av lolipopapa1:

Diablo 4 dåligt. 1Up mig nu

😂

Medlem

Hoppas på fördjupningar. Säsong 1 och 2 har inte varit tillräckligt djupa tycker jag..

Medlem

Kommer nog köra det tills PoE2 är ute i alla fall. Hade huvudsakligen bytt till det pga WASD. Min "bästa vän" klarar inte av att spela click to move riktigt och föredrar att spela med henne än utan så PoE2 lät intressant!

Hoppas D4 får det.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Kommer nog köra det tills PoE2 är ute i alla fall. Hade huvudsakligen bytt till det pga WASD. Min "bästa vän" klarar inte av att spela click to move riktigt och föredrar att spela med henne än utan så PoE2 lät intressant!

Hoppas D4 får det.

Kan rekommendera handkontroll, spelar med Xboxkontrollen och ser inte tillbaka till tangentbordet.

Spelade igenom andra säsongen, kom upp till nivå 70, haft riktigt roligt.

Min plan är att köra igenom ny klass varje säsong, blir nog barbar den här.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Har inte rört det sedan juni! Coolt va?!

Medlem

Spännande PR strategier dom har.
Säsong 2 började man pumpa info om ungefär dag 2 in på säsong 1.
Nu helt plötsligt gör dom tvärtom med ingen(?) info bara ett par veckor innan start…

Medlem

Tror inte spelet kommer bli intressant för mig förrän man gör om Items (s04). Det är hemskt tråkigt loot, man vill knappt plocka upp loot efter lvl 70.

1
Skriv svar