Spider-Man 2 säljer i 5 miljoner, PS5 uppe i 46,9 miljoner

Robot
Spider-Man 2 säljer i 5 miljoner, PS5 uppe i 46,9 miljoner

Spidde 2 når siffran på bara elva dagar.

#playstation-5, #spider-man-2


Medlem

Jag är chockad! Här går de och gör ett bra spel och folk köper det faktiskt! Otroligt, vem kunde ana...

Medlem
Medlem

Tvåan är kortare än föregångaren, men vad gör man inte för kvalitet framför kvantitet!


signatur

- Bete dig för fan -
- Ingen favoritkonsol, bara favoritspel -

Medlem
Skrivet av Jalapenostark:

Tvåan är kortare än föregångaren, men vad gör man inte för kvalitet framför kvantitet!

För mig är det perfekt med kortare, orkar inte lägga xx antal timmar för klara ett spel.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kommer PS5 slå switch och PS4 i antalet sålda enheter?
Rebirth är nästa stora spel man går och längtar efter!

Medlem

Imponerande då det sålde mer än självaste Super Mario! Dessutom cirka 200-300kr dyrare med

Medlem
Sjuka Priser för Spider-Man 2 i fysisk version som ligger på hela 800 jävla kronor...

Insane med tanke på att det fysiska ligger på 800:- nytt. O ingen vill sälja sitt begagnade exemplar. Trist utveckling det här med sinnessjuka priser på fysiska spel. Spider-Man 2 digitala versionen ligger på absolut skrämmande prislappen 959:-. Det är ganska billigt................

Jag kommer invänta en rejäl rea då jag vägrar stödja dessa sjuka priser för både fysuskt och digitalt. Trist utveckling i världen.
Mitt pristak ligger på max 699:- på nya spel och då är det endasr fysiska spel som kan matcha dessa priser som bäst... till nu... FucQQ


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag är chockad! Här går de och gör ett bra spel och folk köper det faktiskt! Otroligt, vem kunde ana...

haha eller hur!
Hur kan det vara möjligt?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Frezy_man:

Kommer PS5 slå switch och PS4 i antalet sålda enheter?
Rebirth är nästa stora spel man går och längtar efter!

Tydligen ligger de vid denna rapport en knapp miljon efter vad PS4 sålt vid lika lång tid på marknaden.

Med Spider-Man 2-släppet förra månaden är de sannolikt förbi.

Switch kan nog bli svår att nå.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Insane med tanke på att det fysiska ligger på 800:- nytt. O ingen vill sälja sitt begagnade exemplar. Trist utveckling det här med sinnessjuka priser på fysiska spel. Spider-Man 3 digitala versionen ligger på absolut skrämmande prislappen 959:-. Det är ganska billigt................

Jag kommer invänta en rejäl rea då jag vägrar stödja dessa sjuka priser för både fysuskt och digitalt. Trist utveckling i världen.
Mitt pristak ligger på max 699:- på nya spel och då är det endasr fysiska spel som kan matcha dessa priser som bäst... till nu... FucQQ

Spiderman 3 finns väl inte, du menar Spiderman 2? det köpte jag på spelbutiken för 649kr vid release. Men jo det har blivit dyrare även där nu...

1
Skriv svar