Strålande betyg för Shadow Gambit: The Cursed Crew

Robot
Strålande betyg för Shadow Gambit: The Cursed Crew

Ett nytt taktiskt smygarspel från Shadow Tactics- och Desperados III-utvecklarna.

#Mimimi, #Shadow-gambit-the-cursed-crew


Medlem

Jag har kört ett par timmar och det är riktigt skoj. Att prislappen är helt okey är ett annat plus!


signatur

1# FZ Troll

Medlem

18 timmar in i det än så länge och kan helt klart starkt rekommendera det! Det har sina pros/cons jämfört med deras tidigare spel men överlag känns det som att de testade en hel del saker med den här och mycket av det vart riktigt bra.

Medlem

Håller tummarna för att det kommer till Gamepass, blir sugen på att testa det.

Medlem

Finns även ett gratis demo på Steam!

Medlem

Någon som vet om det fungerar bra på playstation? Är lite sugen. Spelade de gammal Commandos och Desperados men har svårt att se hur det skulle fungera utan mus och tangentbord

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Finns även ett gratis demo på Steam!

Coolt, det har jag missat. Måste testa.

Medlem
Skrivet av Joch:

Någon som vet om det fungerar bra på playstation? Är lite sugen. Spelade de gammal Commandos och Desperados men har svårt att se hur det skulle fungera utan mus och tangentbord

Jag tycker att det fungerar helt ok. Gillar verkligen musiken och och karaktärerna i spelet.

Medlem

Det är en härlig upplevelse! Inte jättelångt in än dock, men är förbi demo contentet iaf (körde igenom det fast jag kunde ha skippat pga ville ha achis)

Medlem

För den som vill prova den här typen av spel men inte är beredd att punga ut €40:

Testa Shadow Tactics - det är första (?) spelet från samma utvecklare, reas ofta ut för ca €5 och är ett utmärkt spel.


signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem

Mimimi har nu idag gått ut med att de kommer att stänga ner studion, en sorglig dag. https://www.mimimi.games/our-final-game/

1
Skriv svar