Få ett bättre hum om Aliens: Dark Descent med den nya gameplay-genomgången

Robot
Få ett bättre hum om Aliens: Dark Descent med den nya gameplay-genomgången

Xcom-doftande taktisk action, fast i realtid.

#Aliens-dark-descent


Medlem

Låter ju grymt intressant! Man får hoppas de klarar leverera det som utlovas.
Misstänker också att det kommer bli en massa gnäll om det inte går att pausa helt under spelets gång, hoppas de står fast vid sin vision.

Kanske bara är för att jag är på en Alien hype just nu men detta ser jag fram emot!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ok, ok. Men den viktiga frågan: kommer det day 1 på gamepass?


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Mirage:

Ok, ok. Men den viktiga frågan: kommer det day 1 på gamepass?

Inget sagt om Game Pass än så länge.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Inget sagt om Game Pass än så länge.

Tack för svar


signatur

I drank what?

Medlem

Jag förbokade. Aliens är min favoritfilm och jag älskar XCOM så det kändes som att det får vara värt chansningen.

Medlem

Var pepp på detta, men att man styr hela squaden i real tid (även om det är möjligt att sakta ner tiden) gör mig mindre pepp. Vill nog se mer innan man blir för uppspelt - för rackarns vad bra det skulle kunna bli


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Istället för en squad tycker jag dom skulle kört Helldivers style, där man styr en karaktär istället och kan spela multiplayer/co-op


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Ser väldigt intressant ut, det blir ju lite av känslan att ammunitionen osv tickar ner för soldaterna och hotet kryper sig på. Det blir nog svårt att fånga skräckbiten i ett spel som detta men jag tror nog det kan bli rätt intensivt. Helt klart väldigt unikt och till synes ser det rätt bra ut.

International
Man of Mystery

Oo, det här kan ju verkligen bli sommarens spel för mig.

Men vis av tidigare erfarenheter kommer jag vänta till release innan jag helt släpper lös plånboken


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ser mycket intressant ut, synd bara att det släpps efter D4, som att det kommer finnas tid för det här spelet då 😂 kanske till vintern


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

CTI
Medlem

Blir köp om recensionerna är positiva, men Aliens spel har ju svikit oss gamers gång på gång.

Får vi en FZ recension?


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

1
Skriv svar